ארבעת היסודות: אוויר- חתונות חורף אגדיות

18, ינואר 2016

מאת nirn

אוויר- זהו הבסיס הראשון בו תתמקד סדרת הכתבות המיוחדת שלנו, המקבלת את מיטב השראתה מן התאוריה היוונית העתיקה של "ארבעת היסודות" השולטים בטבע ומהם מורכב כל חומר בעולמנו. בעולם החתונות, בסיס האוויר מתאר חתונות חורף אגדיות וסוחפות. רוחות של שינוי, טבע מתחדש ומזג אוויר סוער מאפיינים חגיגות נישואין חורפיות של פעם בחיים. אנו מציגות לכן את חמשת הלוקיישנים המיוחדים ביותר בישראל לחתונות חורף קסומות, עטופות אוויר של אהבה.

האותנטי: גלריה לורנס

הגלריה היפה הזו מתאימה בצורה מושלמת לחתונת חורף רומנטית ומצועפת. השילוב העיצובי המפגיש בין סגנון ישן לחדש יעניקו לחורפיות מימד אחר, מחבק ומזמין כמו בפנטזיות הקרירות שלכן על חתונה בעונה המפתיעה בשנה. הגלריה נמצאת ביפו העתיקה, עטופה בנופים אורבניים של רחובות שקטים לצד סואנים, מייצרת אטמוספרה חגיגית ומופלאה לחתונת חורף ייחודית כמו שרק חלמתן. גלריה של אהבה.
לאתר הרשמי: גלריית לורנס

צילום: נתי חדד לגלריה לורנס

האורבני: הקומה הרביעית

לופט מרהיב, אוסף של רהיטים ייחודים וחלונות ענקיים הם רק כמה מהדברים שהופכים את "הקומה הרביעית" למקום שמתאים בדיוק לחתונת החורף שלכן. הוא שייך לקבוצת נואר, אותה קבוצת הסעדה מהממת שאחראית על השניצל האהוב עליכן מ"קפה נואר" התל-אביבי והקלאסי. מעבר לניסיון של הצוות והחברה בתחום הקולינריה והאירוח מדובר במקום מדהים בפני עצמו. יש כאן לוק אלגנטי, ואורבני, כזה שנותן תחושת פיוז'ן מבריקה, כמו מסיבת לופט שמתרחשת במשך לילה שלם בין ניו-יורק לברלין. אופציה נוטפת שיק וסטייל אישי לחתונת חורף בסגנון אורבני.
לאתר הרשמי: הקומה הרביעית

לופט אורבני

צילום: שי- לי עוזיאל לקומה הרביעית

האינטימי: איסט תל-אביב

במרכז תל-אביב, עם תקרות גבוהות וחלל ענקי תגלו את מתחם החתונות של "איסט". המקום שימש בעבר כנגרייה, פרט קטן ומתוק שרק מוסיף שכבה נוספת של חמימות ונוסטלגיה לחתונת החורף הרומנטית שלכן. גם כאן החלל מלא בחלונות ענק, שקופים ומרהיבים שמאפשרים מבט אל הסערה החורפית והנוף האורבני שהיא מביאה עימה. אם אתן מהז'אנר שמחפש אולמות לחתונה אינטימית- זה המקום בשבילכן. האופציות מגוונות ותמיד יש כאן מקום למחשבה יצירתית ובניית אירועים ייחודים שיתאימו לחלומות המשותפים שלכם. חוויה אלטרנטיבית במרכז הארץ לזוגות שמחפשים וייב חורפי ואחר.
לאתר הרשמי: איסט תל-אביב

צילום: דן מילר

הקולינרי: אביגדור

ברוכות הבאות לאולם האירועים שפתוח 24 שעות ביום, 7 ימים בשבוע. כן, גם בימי שישי ושבת. האולם נמצא בלב שכונת מונטיפיורי הציורית בתל אביב, שכונה שלא מפסיקה להתחדש ולצבוע את תל-אביב בגוונים מדהימים של עיצוב ואווירה. החתונה החורפית שלכן כאן יכולה להיות מרוכזת סביב המטבח המרכזי, שמעניק לאירוע תחושה אורבנית, מבעבעת ודינמית. בניית התפריטים לאירוע שלכן היא אמנות של ממש ב"אביגדור". מתקיימת כאן חוויה רחבה ודקדקנית הלוקחת בחשבון את חומרי הגלם העונתיים הטובים ביותר, לצד טריות ומקוריות קולינרית בלתי מתפשרת. האוכל כאן תופס את מיטב תשומת הלב אך אין זה אומר כי בר המשקאות, השירות והאווירה יהיו לא פחות ממושלמים בשבילכן. חתונות אינטימיות או מרובות אורחים ואורחות, בהתאם לצרכים ולפנטזיות שלכם יחדיו. חתונת חורף אורבנית בלב תל אביב.
לאתר הרשמי: אביגדור

צילום: דן מילר 

המדויק: בית על הים

עיצוב מבריק, אווירה כובשת וסטייל מושלם הם רק חלק מהמאפיינים של הלוקיישן הקסום בית על הים. הקירות השקופים מביטים אל עבר הים הסוער, פלטת צבעים אלגנטית ומדויקת עוטפת את החלל והופכת אותו לבלתי נשכח בנוף התל-אביבי. הלקוחות מאוהבים וממליצים על המקום בכל רחבי הרשת. הזדמנות נפלאה למטבח המשובח של קייטרינג 'מזל טלה', עבודה מול צוות מנצח ומקצועי לצד נוף חד-פעמי ורומנטי של אהבה ליד הים.
לאתר הרשמי: בית על הים

צילום: חיים אפריאט לבית על הים