Just Married – דניאל וגיא

23, אפריל 2017

מאת nirn

Just Married

Danielle & Guy

שמות: דניאל בלומנצויג וגיא דולינסקי 

תאריך חתונה: 10.11.2016

מספר אורחים: 500

לוקיישן החתונה: אושן, תל אביב

מי אתם?

גיא דולינסקי בן 30, מתעסק בשיווק אינטרנטי ודניאל בלומנצויג בת 30, קניינית אופנה ובעלת חנות האופנה 'דניאלה', יש לי שתי חנויות בגדים, אחת בכיכר המדינה והשנייה במתחם גינדי ואני מייבאת בגדי נשים מכל העולם. שנינו נולדנו, גדלנו והכרנו בתל אביב, אוהבים להיות ביחד, לטוס ולטייל בעולם, אוהבים לבלות הרבה בים, ספורט ימי וכמובן שאני אוהבת לבשל וגיא אוהב לאכול.

איך הכרנו:

הכרנו דרך חברה טובה שלי שעברה לגור עם גיא באותו הבניין, בדיוק בתקופה שהייתי אחרי פרידה. גיא רצה אותי, אבל אותי לא עניין אף אחד ובסופו של דבר הפכנו להיות ידידים טובים. בהמשך יצאתי עם אחיו לתקופה קצרה ואני וגיא עדיין נשארנו על תקן ידידים, עד לרגע אחד במסיבה שבו הכל התבהר, גיא ניגש אלי ואמר לי שהוא מאוהב בי מהרגע הראשון שהוא ראה אותי, אני לעומת זאת חשבתי שבחיים לא אצא איתו כי יצאתי עם אחיו, אך בסופו של דבר, אחרי שיקלול של כל הדברים יצאנו לדרך חדשה ומשותפת, כמובן אחרי שהאח נתן את ברכתו. היום אנחנו כמעט 4 שנים ביחד.

שמלת הכלה

מאוד רציתי שליהי הוד תעצב לי את שמלת הכלה, היא גם חברה טובה ויצא לנו לדבר על הנושא הזה הרבה. התכנית שלי הייתה לחזור ממילאנו ולעצב שמלת כלה אצלה. בפועל טסתי לנסיעת עבודה במילאנו וממש במקרה ראיתי שמלת כלה בעיצובה של סטלה מקרטני בחנות שלה. זו הייתה השמלה הראשונה והיחידה שמדדתי ופשוט ידעתי שהיא תהיה שלי.

הגזרה שלה הייתה צמודה, בלוק נקי עם רקמות עדינות והיא הרגישה הכי אני והכי מתאימה לקונספט היווני של החתונה שלנו. ממש ראיתי מסביבה שברי צלחות לבנות. המאפרת שבחרתי לחתונה הייתה מורן סטויוצקי רציתי להרגיש אני ולא מוגזמת ומורן גרמה לזה לקרות בצורה מושלמת, היא השתמשה בגוונים טבעיים ונתנה לי להרגיש הכי Frash. היא מאפרת מקסימה ומקצועית.

מעצב השיער שלי ג׳וני כליפה ,האדם שדואג לשיער שלי בשנים האחרונות עיצב לי את השיער. אני והוא תמיד באותו ראש אז סמכתי עליו בעיניים עצומות. הוא למד בצרפת, וכל החומרים האיכותיים שהוא משתמש מגיעים משם.

הספקים שלנו:

תודה רבה לצלם שי אזולאי ולצוות הצלמים מחברת לוז שהרגיעו אותי וגרמו לי להבין שצריך לשחרר ביום החתונה. אני זוכרת שמאותו הרגע הכל עבר לי בצורה רגועה וכיפית, הם עשו עבודה מדהימה והתמונות יצאו פשוט יפיפיות.

תודה ענקית לדי.ג'י אביב חורש מחברת פאנקי פיש, שניגן בצורה מדויקת את הסגנונות שרצינו, בין ניינטיז למזרחית, בין מוזיקה מרוקאית ליוונית. וכמובן תודה ענקית למתחם האושן ולבעלים מיקי בדוס שליווה אותנו והגשים לנו את כל השיגעונות והרצונות בחתונה שלנו.

סגנון חתונה:

בחרנו בקונספט יווני בחתונה. חוץ מזה שאנחנו מאוד אוהבים את יוון ובייחוד את מיקונוס, הכל התחיל מזה שהיינו בהופעה של הזמר טריפונס ביום שישי בצהריים והיה פשוט כיף, כל כך הרבה סגנונות של אנשים נהנו ורקדו על השולחנות, מגיל 17 ועד גיל 70 פלוס וזו האווירה שרצינו שתהיה בחתונה שלנו. משם לקחנו את זה הלאה ויישמנו את זה באוכל, בעיצוב, באווירה ובמוזיקה.

על הלוקיישן: 

הרצון הראשוני היה להתחתן סמוך לים וקיסריה היה המקום הכי רלוונטי, אבל כשלקחנו בחשבון את החום, הלחות והפקקים של חמישי בערב, הבנו שזה ממש עונש לאורחים. בגלל ששנינו תל אביביים, הבנו שאין כמו ליד הבית ובחרנו במתחם האושן בתל אביב. האוכל היה מדהים, הצוות, האווירה ומעל הכל העיצוב המושלם של המעצב נמרוד בדוס.

הבעלים של האולם, מיקי בדוס ליווה אותנו והגשים לנו את כל הרצונות והשיגעונות שלנו, בשיתוף פעולה מלא של אושרי כהן, השף הראשי של מתחם האושן בנינו תפריט חדש המורכב ממאזטים של דגי לוקוס, צלעות טלה, עלי גפן והכל כמובן באווירה יוונית.

עיצוב ומיתוג:

כשהגענו לשלב עיצוב החתונה, וויתרתי על פרחים וסידורים מסוגננים, רציתי בעיקר ירק בסגנון טבעי בגווני ירוק ושמנת. עיצבנו את האולם בווילונות לבנים וברצפה שולבו טפטים שהתאימו לקונספט. באמצעות עלים ירוקים גדולים על השולחנות, נרות רבים ושולחנות אבירים ארוכים לכל אורך האולם, המעצב נמרוד בדוס הצליח לייצר את האווירה שחלמנו עליה, ממש כפי שהיה נהוג בטברנות ביוון.

בכניסה לקבלת פנים חיכתה עמדת שזירה של חברת פרחי היסמין וכל אורחת קיבלה זר עדין או מסרקיה פרחונית לראש.

את ההזמנות לחתונה אני עיצבתי בעצמי, רציתי להביא את הקו של יוון מבלי שזה יראה יווני בצורה מובהקת. הלכתי על עיצוב נקי באווירת 'Love It Yaso' לצד פרחים עדינים שהם במקור מיוון.

רגע בלתי נשכח מהחתונה:

כשהזמר טריפונס עלה להופיע. אני וגיא עלינו על במה והרגשנו ממש כמו כוכבי רוק. הבאנו 1,000 צלחות מגבס, בייבוא מיוחד מיוון, כשכל האורחים ישברו כשהוא עלה לשיר וזה היה פשוט מהמם, אף אחד מהמוזמנים לא נשאר לשבת.

שיר כניסה לחופה:

'שיר מספר שמונה' בביצוע של אריק איינשטיין

רשימת ספקים:

טבעות נישואים ואקססוריז: שי שמולביץ יהלומים
נעליים: ג׳יוונטו רוסי וסטיוארט ויצמן
מקום התארגנות: מלון נורמן תל אביב
הרב שחיתן אותנו: שלמה גליק
חליפת חתן: ג׳יל סנדר
נעלי חתן: פראדה
די.ג'י: אביב חורש מחברת פאנקי פיש
גימיקים לחתונה: עמדת שזירה פרחי היסמין, 1,000 צלחות גבס שיובאו מיוון

לוקיישן: אושן, תל אביב
צילום סטילס: לוז
צילום וידאו: קובי בן שמעון
עיצוב שמלות כלה: סטלה מקרטני
עיצוב שיער: ג׳וני כליפה
איפור: מורן סטויצקי
הזמנות: דניאל בלומנצויג
עיצוב האירוע: נמרוד בדוס