תתכוננו להתאהב: קולקציית בגדי הים לכלות של Little White

29, מאי 2017

מאת nirn

החג הכי טהור בשנה, חג השבועות כבר כאן והוא מביא איתו בדיוק את כל מה שאנחנו אוהבות: אופנה לבנה, ריח של קיץ (מתחיל רשמית ב-21 ביוני אבל מי סופר) קינוחים מושחתים וחיבור חזק לטבע. בשונה משאר חגי ישראל, חג הביכורים מצריך מאיתנו לאתר את המלתחה הכי לבנה ואופנתית שבארון, על אף שהבחירה באאוטפיטים לבנים לטעמינו אינה שמורה רק לאירועים מיוחדים. ומה בנוגע לבגדי הים?

הקולקציה הקיצית שבחרנו להציג בפניכן מכה גלים באינסטגרם ומקומה ללא ספק במסגרת אירועי השיא של חייכן, או אם תרצו במסיבת הרווקות הבאה שלכן, רק כשהפעם אתן כלות השמחה. עם טנא על הראש, מצויידות כוס יין לבן, או שכובות על ברבור מתנפח, אנחנו מתרגשות לחשוף בפניכן את אוסף בגדי הים המהפנט מבית 'Little White' שכולל כמה הצעות הגשה שהייתן שמחות לאמץ, אפילו רק ליום המים.

אז ממתי הפך בגד הים לחלק מה-'Check List' של כלות לעתיד, מהו הטרנד הלוהט לקיץ וכמה עולה כל הטוב הזה? ישבנו לשיחה צפופה עם המעצבת שעומדת מאחורי מותג בגדי הים 'Little White', ליטל שדה והשגנו עבורכן את כל התשובות.

עיצוב בגדי ים לכלות היא נישה מאוד ספציפית, כיצד הגעת לתחום?

"כבר מילדות ידעתי שאני רוצה להיות מעצבת אופנה. במהלך לימודי העיצוב והאומנות בבצלאל התמחתי אצל מספר מעצבים ועם סיום התואר התחלתי לעבוד בסטודיו של מעצבת האופנה אליאן סטולרו. ההתמקדות בבגדי הים לכלות והרעיון למותג הגיע ממש במקרה – לפני שנתיים, כשחברה טובה שלי התחתנה, החלטתי להפתיע אותה ולעצב לה בגד ים לבן למסיבת הרווקות. אני זוכרת שישבתי על הסקיצה לילות ארוכים, הוספתי לדגם תחרות לבנות ומהר מאוד הבנתי שזה לא הולך להיות סתם בגד ים לבן חלק, אלא כזה שנראה בדיוק כמו שמלת כלה, פיס מיוחד שלא נראה כמותו בעבר", מסבירה שדה.

מאז הביקוש גדל, ההזמנות לא איחרו לבוא ושדה הבינה כי המוצר עונה על חוסר שקיים בנישת בגדי הים לכלות. היא התפטרה מעבודתה, התמקדה בבניית המותג ובשנתיים האחרונות כבר הספיקה לעצב שלוש קולקציות בגדי ים.

מהיכן את שואבת השראה לקולקציה?

"תהליך בניית הקולקציה הוא תהליך ארוך ומאתגר שנמשך בדרך כלל בין 5-6 חודשים. החלק הראשון בתהליך הוא חיפוש אחר ההשראה, אותה אני שואבת בדרך כלל מעולם שמלות הכלה ועולם בגדי הים. זו בעצם הכלאה בין השניים, כשאני תמיד מוסיפה את האמירה העיצובית האישית שלי לקולקציה", מתארת שדה.

"החלק השני לוקח יותר זמן וסובב סביב בחירת החומרים ושילובם. מלבד הסוחרים בארץ, אני בקשר ישיר עם מפעלים באיטליה שמכירים את המותג ושולחים לי דוגמאות, מתוכן אני מסננת ובוחרת את אלו שאני הכי אוהבת, כמובן ללא פשרות על איכות החומרים, מרמת הבד ועד לגימור התפירה. החלק האחרון מסתכם בבדיקת כל החומרים בכלור ובמים", מסבירה שדה.

למי בגדי הים מתאימים?

"בגדי הים מיועדים לכלות שחיות ונושמות אופנה. כל הדגמים מתאימים לכלות שחוגגות מסיבות רווקות, כלות שמתחתנות חתונות חוף, לאפטר חתונה או לחופשת ירח דבש. כמובן שלכל אחד מהאירועים האלו, נלווים אקססוריז נוספים להשלמת המראה", מסבירה שדה.

לדבריה, לא פעם כלות מקבלות את ה- 'Bridal Swimwear' כמתנה מקורית לקראת החתונה, "זה יכול להיות מצד האמא, האחות, הגיסה, או מתנה מהחברות הטובות, אפילו מהחמות. הן שולחות לי את המידות של הכלה, בצירוף תמונה וקצת רקע עליה. יחד אנחנו מחליטות איזה דגם מהקולקציה יתאים לה מבחינת אישיות, עיצוב וסגנון. עבור כלות מעבר לים, אני שולחת דגמים בהזמנות אישיות באותה השיטה, יש לי מגוון גדול של בגדי ים שמתאימים לכל סגנון ומבנה גוף", מסבירה שדה.

טווח המחירים של בגדי הים נע בין 450-950 ש"ח לבגד ים.

מהי העצה המנצחת שלך עבור כלה שמחפשת בגד ים?

"לפני שאת מודדת בגד ים, בדקי מה רמת השקיפות שלו. מעט מאוד מותגים מצליחים לייצר בגדי ים לבנים שאינם שקופים וזה משהו שחשוב לשים אליו לב לפני הקנייה. דבר נוסף שחשוב לזכור – זה היום שלך! מותר לך להגזים ולהתפנק עם בגד ים מיוחד, כזה שלא רואים סתם כך בחוף הים".

יש שיאמרו שמדובר במותרות, בהשקעה שהיא חד פעמית – את מסכימה עם זה?

"ממש לא. אני לא מרגישה שאני מוכרת רק בגד ים, אני מוכרת חוויה שלמה וייחודית לכלה. אין ספק שעולם החתונות הפך עם השנים לתעשייה מאוד גדולה, אך במקרה שלי – כל כלה שקונה בגד הים, חווה כאן חוויה נוספת ומיוחדת בדרך לחופה", מחדדת שדה.

לדבריה, הכלות שמגיעות מקבלות חוויה שלמה בסטודיו המעוצב שלה בראשון לציון,"הן נחשפות למקום אינטימי ונעים שמשרה אווירה נינוחה ועוטפת. בשונה מרתיעה של נשים סביב כל תהליך מדידת בגד הים, אצלי החוויה היא שונה לגמרי, מדובר במדידה אישית, עם המון סבלנות ויחס חם. אני משקיעה את כל הזמן הנדרש במדידות עם הלקוחות שלי".

"המון פעמים אני מצליחה להפתיע כלות שלא תיארו לעצמן שדגם מסוים יוכל להתאים להן בצורה כל כך מחמיאה ומדויקת. זה תמיד כיף להרגיש טוב בבגד ים שמעניק לקימורי הגוף מראה חלק, אופנתי ומיוחד", מסבירה שדה.

האם יש מפורסמות שכבר עיצבת להן בגדי ים?

"לאחרונה, השחקנית וכוכבת הילדים דנה פרידר לבשה את בגד הים של 'Little White' במסיבת הרווקות שלה וגם הכלה לעתיד דנה זרמון. במהלך הקיץ הקרוב יש עוד מפורסמות, אך כרגע אני מעדיפה לשמור זאת בהפתעה".

מהם הטרנדים החמים שנראה בקיץ 2017?

"הטרנד החזק ביותר מלבד האביזרים הנלווים לבגד הים של הכלה כמו הכיסוי או הגלימה, הם בגדי ים תואמים עבור השושבינות של הכלה. זה מקסים, נראה מעולה בתמונות וכך גם השושבינות זוכות לבמה משלהן, גם להן מגיע לא?", מסכמת שדה.

ליצירת קשר עם סטודיו Little White: טלפון 0544772772

מייל: info@little-white.com