Just Married – ליאור ואורי

24, אוגוסט 2017

מאת nirn

Just Married

Lior & Uri

שמות: ליאור ואורי

תאריך חתונה: 11.6.2017

מספר אורחים: 250

לוקיישן החתונה: בית על הים, יפו

מי אתם?

ליאור ואורי, אני עורכת דין ואורי שותף בעסק, אנחנו גרים בלונדון בשכונת נוטינג היל. עברנו לשם כל אחד בנפרד למטרות לימודים ושם הכרנו. אנחנו אוהבים לטייל ולגלות מקומות חדשים בעולם, אבל כמובן גם ברחובות לונדון. בזמן החופשי שלנו אנחנו אוהבים לבלות ביחד ועם חברים.

איך הכרנו:

הכרנו לפני שש שנים בלונדון, זה היה בזמן שחיפשתי תגבור ללימודי מתמטיקה במהלך הקבלה לאוניברסיטה ואורי קפץ על ההזדמנות. אפשר להגיד שהוא לא כל כך הצליח עם המתמטיקה, אך באותו הערב ללא ספק הבנו שזה זה.

לאחר כמה חודשים לחברה שלי נגמר החוזה בדירה, החלטתי לעזור לה, נתתי לה את החדר שלי ועברתי לגור אצל אורי למשך חודש. בסוף התקופה לא רצינו להיפרד אז השארתי לה את החדר והחלטנו לעבור לגור יחדיו.

שמלת הכלה

העובדה שאנחנו גרים בלונדון בלי המשפחה גרמה לנו להתחיל את כל ההכנות לחתונה די לאט. זה התחיל מזה כשקבעתי עם החברות הטובות שלי מהארץ לבוא לביקור בלונדון, חשבתי שיהיה נחמד ללכת לראות ביחד שמלות כלה, אך מהר מאוד גיליתי שצריך להזמין תור מראש וההמתנה לבוטיקים בלונדון יכולה לקחת חודשים.

נכנסתי קצת ללחץ והבנתי שצריך להתקדם עם תיכנון החתונה, כשבוע לפני הביקור אורי צילצל לרשימה של בוטיקים והתחנן שיקבלו אותי בגלל שזו ההזדמנות היחידה שתהיה לי למדוד שמלת כלה לצד החברות הכי טובות.

המעצבת הדנית Britta Kjerkegaard בעלת הסלון 'The Couture Gallery' הסכימה בלית ברירה לקבל אותי, (וגם כי אורי לא נתן לה הזדמנות להגיד לא) השמלה הראשונה שמדדתי הייתה שמלת הכלה הנבחרת לחתונה, כנראה זה היה גורל.

כל השמלות בבוטיק של Britta Kierkegaard היו יפיפיות, אך השמלה שלי הייתה משהו מיוחד, בעיקר בגלל הצבע שלה שגרם לכל עיצובי התחרה והפרחים הרקומים להתבלט.

התאהבתי באיכות השמלות שכולן עשויות בעבודת יד, וכמובן שמחתי שיצא לי להכיר את המעצבת בריטה. היא אישה מקסימה והיה כיף לעבוד ביחד ולקבל את כל ההחלטות.

בגזרת האיפור, המאפרת עדי סלומון איפרה אותי וגם עיצבה לי את השיער בחתונה, האמת שנתתי לה יד חופשית ואפשרתי לה לעשות את הדבר שהיא הכי טובה בו.

מאוד אהבתי שהאיפור שלי היה מוקפד ונקי, אך במקביל לא מוגזם מדי והרגשתי אני ביום חתונה שלי.

על השיער התעכבתי קצת יותר, אך גם כאן עדי הצליחה להתעלות על כל הציפיות שלי. העובדה שהיא מאפרת וגם מעצבת שיער בצורה כל כך טובה, בשילוב ההתמחות שלה בחתונות והפקות אופנה, היו ללא ספק בונוס אדיר.

בנוסף בחרתי לשלב הד פיס של המעצבת אפרת קסוטו שהתאים לי בצורה מושלמת לשמלה, הרגשתי איתו ממש כמו נסיכה במהלך היום.

הספקים שלנו:

תודה ענקית לנבחרת החלומות שהרכיבה את החתונה שלנו, נתחיל ממתחם בית על הים, תודה לרן פלד שליווה אותנו וכמובן לצוות המקצועי שהיה שם בשבילנו בכל שלב, תודה לקייטרינג המדהים מזל טלה על תפריט מעולה ועל אוכל חם וטרי ולשירותי בר של DuckFace events, הקוקטיילים המדהימים שלהם היו שיחת היום גם הרבה אחרי החתונה.

תודה גדולה לצלם חיים אפריאט שמעבר להיותו צלם מדהים, גם הפך להיות המפיק הלא רשמי של האירוע שלנו. הספיק לי להיכנס לאתר שלו ולהתרשם מהאלבומים שהוא צילם כדי לדעת שזו הבחירה הנכונה עבורנו. המקצוענות שלו ושל הצוות, תשומת הלב לפרטים הקטנים, התמיכה, העצות וכמובן התמונות עשו לנו את החתונה.

תודה לצלם הוידאו אביחי וקסלר המוכשר, בחרנו בו כי התרשמנו מהסרטים שהוא צילם לזוגות אחרים, אבל מה שלא רואים זה כמה כיף היה לבלות איתו ועם הצוות שלו במשך יום שלם.

תודה למעצב ליאור זמל מחברת Zemel Designs זמל עיצובים, לאחר שהתרשמנו מאוד מהאתר שלו וראינו שהוא יודע לעצב מגוון רחב של סגנונות, הגענו לבחירה המושלמת. סיפרנו לליאור בדיוק מה אנחנו רוצים ומה מגבלות התקציב שלנו ויחד הבנו איפה ניתן להתפשר ואיפה שווה להשקיע.

הוא מעצב מקורי, שמחזיק במלאי נרחב של כלים, מה שאיפשר לו להתמקד בעיצוב הפרחים ולהתאים אותם לכלים שרציתי בחתונה. העיצוב היה מרשים והתמורה מעולה.

תודה גדולה למעצבת ההזמנות המוכשרת מיכל בן אביר, שעבדה איתנו שעות נוספות והסכימה לכל בקשה קטנה שלנו. קיבלנו המון תגובות מפרגנות על ההזמנות עוד לפני החתונה עצמה.

תודה ענקית למעצבת העוגות עדי ברק AB Cake שעיצבה לנו עוגת חתונה מושקעת ומרשימה בדיוק כמו שחלמתי עליה, אני ממליצה עליה בחום.

תודה לצלם המגנטים המעולה כפיר שלום מחברת ממגנטוס, המגנטים בחתונה יצאו פשוט מושלמים וכמובן תודה גדולה אחרונה לדי.ג'יי יניב ישעיהו שכבר בפגישה הראשונה זכינו להכיר בן אדם נחמד, רגיש, מקצועי ובעל ידע נרחב במוזיקה, התחברנו אליו מיד ולא טעינו.

סגנון חתונה:

רצינו חתונה באווירת שאטו צרפתי, אבל בגלל שאנחנו בישראל ושנינו התאהבנו במתחם בית על הים שילבנו בין הסגנון המיוחד של יפו לבין שיק צרפתי.

מה שהיה לי הכי חשוב הוא שהמוזמנים ירגישו שהם מתארחים במקום ביתי ולכן אני חושבת שהשילוב בין שני הסגנונות יצרו את האווירה הזו.

על הלוקיישן: 

למרות שתיכננו את החתונה מחו"ל, ידענו שחשוב לנו שהיא תתקיים בסמוך לים. עם זאת לא רצינו לטרטר את האורחים שלנו מחו"ל לנסיעות מחוץ לתל אביב, לכן אולם האירועים בית על הים הייתה האופציה הראשונה שלנו.

שלחנו את אמא של אורי להתרשם מהמקום ואיך שהיא הגיעה לשם, היא התקשרה אלינו ואמרה שאנחנו מאוד נאהב את המקום. לא ראינו אף אולם אחר וזה בדיוק מה שחיפשנו – מקום שמשלב מיקום מרכזי, עיצוב מיוחד ובסמוך ליפו ולים.

לצד הצוות המקצועי בהובלתם של מנהלי האירוע רן וסתיו שתפעלו הכל במקצועיות והשרו אווירה של ביטחון לאורך כל הדרך, זו בהחלט הייתה הבחירה המנצחת.

עיצוב ומיתוג:

לא רצינו למתג את החתונה יותר מדי מאחר והיה לנו חשוב לשמור על קו קלאסי ונקי בחתונה.

רציתי לשים לב לפרטים הקטנים ובעבודה משותפת עם המעצב ליאור זמל החלטנו להתמקד בפרחים ובבחירת הכלים.

בחרתי כלי קריסטל בצבעי Rose Gold שהשתלבו היטב עם נרות צפים בכלי זכוכית ופמוטי תשע קנים.

בהמלצתו של ליאור הונחו פמוטים לאורך החלונות, לצד עיצובי פרחים גדולים במרכז האולם ועיצובי פרחים נמוכים מפוזרים בכלים שונים, זה יצא מרשים ומיוחד.

בחלק של הגלריה שילבנו מנורות קריסמס שהוסיפו המון, שידרגו את התאורה שהוסיפה חמימות לאווירה.

את ההזמנות לחתונה שלנו עיצבה מיכל בן אביר בהתאם לסגנון השאטו צרפתי של האירוע ואת הלוגו המיוחד בעיצובה שילבנו במגנטים לחתונה.

הדבר הכי חשוב שאסור לכלה לפספס:

לכל כלה יש את הדגשים שחשובים לה ובמידה ולא מתעקשים על כך, אחר כך מגיעות החרטות. במקרה שלי, הדבר שהכי השפיע על האווירה בחתונה לדעתי, (כמובן אחרי שהזוג עצמו צריך להיות שמח ורגוע) זה כל נושא עיצוב הפרחים.

אורי ידע שזה אחד מהדברים החשובים לי בחתונה, אז הוא עזר לי לעשות מחקר רציני בעניין. בהתחלה לא ממש התחברנו לכל המעצבים שדיברנו איתם, אך רק אחרי שקיבלנו המלצה על המעצב ליאור זמל, סיפרנו לו מה אנחנו רוצים ומה מגבלות התקציב שלנו, ידענו שבחרנו נכון.

כשנכנסתי לאולם בפעם הראשונה בחתונה וראיתי את עיצובי הפרחים ידעתי שהאירוע שחלמתי עליו עומד להתגשם.

רגע בלתי נשכח

יום החתונה היה מבחינתי רגע ארוך ובלתי נשכח, כמובן שגם הפעם הראשונה שאורי ראה אותי בשמלת הכלה, הנשיקה שאחרי שבירת הכוס והריקוד הראשון שלנו.

שיר כניסה לחופה:

'Three Times A Lady' בביצוע של Lionel Richie

שיר שבירת כוס:

'Marry You' בביצוע של Bruno Mars

רשימת ספקים:

לוקיישן: בית על הים, יפו
צילום סטילס: חיים אפריאט
ווידאו: אביחי וקסלר
עיצוב שמלות כלה: The Couture Gallery, London
עיצוב שיער ואיפור: עדי סלומון
עיצוב: ליאור זמל | Zemel Designs זמל עיצובים
אקססוריז: אפרת קסוטו
הזמנות: מיכל בן אביר

נעלי כלה: YSL
הרב שחיתן אותנו: הרב גלעד קריב
חליפת חתן: Suit Supply, London
די ג'י: יניב ישעיהו
עוגת חתונה: עדי ברק | AB cake
בר: DuckFace events
קייטרינג: מזל טלה
מגנטים: ממגנטוס