חתונת חוף: חמישה דברים שכדאי שתקחי בחשבון

2, יולי 2018

מאת nirn

אין ספק שאחד מהלוקיישנים האהובים ביותר עבור חתונות קיץ הוא על חוף הים, או בסמוך אליו, ואנחנו בהחלט מבינות מדוע.

להינשא תחת כיפת השמיים (והחופה), כשהחול לרגליכם, הרוח נושבת בשיערכם ורחשי הגלים באוזניכם היא לחלוטין פנטזיה רומנטית, אבל כזו שניתנת להגשמה בקלות יחסית.

עם זאת, אם אתן מתכננות להתחתן ממש על חוף הים, יש לא מעט דברים שכדאי לוודא ולבדוק באמצעות מחקר מעמיק.

הנה למשל חמישה דברים שכדאי שתשקלו אם אתן מתכננות חתונה על חוף הים:

1. האם חוף חלומותיכן הוא פרטי או ציבורי?

לאור העובדה שבארץ רוב החופים הם עדיין חופים ציבוריים ולא פרטיים, כל אחד יכול לבחור לערוך אירוע על החוף. עם זאת, העובדה שהחוף פתוח לכולם, משמעותה שהוא באמת פתוח לכולם – גם לאורחים שלא ממש תכננתן שיופיעו באלבום החתונה שלכן.

עם אתן רוצות לערוך אירוע פרטי וסלקטיבי, מומלץ לחפש מתחמי אירועים שכוללים רצועת חוף פרטית או לכל הפחות נמצאים לצד חוף מבודד יחסית.

2. האם אתן צריכות להשיג אישור מיוחד?

במידה ובחרתן להינשא במתחם אירועים הצמוד לחוף ים, הוא כנראה יכול לעזור לכן להשיג אישור מיוחד לקיום החתונה על חוף הים, אם בכלל אתן זקוקות לכזה.

במידה ואתן חולמות על אירוע "פיראטי", בהפקה פרטית, על חוף הים, מומלץ מאוד ליצור קשר עם העירייה שהחוף נמצא בעלותה ולוודא.

לחלק מהחופים יש חוקים כתובים ומוסדרים לגבי אירועים המתקיימים בשטחם, שנוגעים לכמות האנשים, צריכת אלכוהול, הדלקת אש, מוסיקה וכדומה.

3. מה עושים במקרה של תנאי מזג אוויר מבאסים?

התקופה האידיאלית לקיום חתונה על חוף הים, או בסמוך אליו, היא כמובן עונות האביב והקיץ. עם זאת, ייתכן כי האורחים ירגישו לא בנוח עם החום הכבד תחת השמש הקופחת לאורך רוב שעות היום.

מניסיוננו, השעה האידיאלית לקיום חתונת חוף היא שעת ערביים או השקיעה, שיש בה הקלה משמעותית מבחינת תנאי החום וכמובן גם מספקת תפאורה טבעית יפיפיה.

עם תכננתן דווקא חתונת שישי בבוקר, מומלץ להתחיל את החופה בשעה הכי מוקדמת שאפשר ואולי לעבור לאחר מכן לתוך אולם אירועים ממוזג.

4. האם המקום נגיש לכל האורחים?

אולי לחברים שהכרתן בטיול אחרי הצבא לא תהיה בעיה לעשות טיול רגלי קצר של קילומטר עד ההגעה לחופה המאולתרת שלכם, אבל מה לגבי קרובי המשפחה המבוגרים יותר? כנראה שפחות…

מומלץ לקחת בחשבון את כל האורחים – ומקטן ועד גדול – כאשר בוחרים בלוקיישן החתונה ומיקום החופה.

5. ומה לגבי העיצוב?

אם את מתכננת להתחתן על חוף הים את כנראה ממש סבבה עם החום והלחות, אבל אלמנטים רבים בעיצוב החתונה שלך כנראה לא יודעים להתמודד איתם כל-כך טוב.

הקפידי לוודא מול המעצבת שבחרת לעיצוב החתונה שלך שהפרחים שהיא הולכת להשתמש בהם ביום האירוע מתאימים לתנאי מזג האוויר, אחרת הם לא ישרדו עד טקס החופה עצמו.

לחלופין, כדאי לחשוב על האופציה של שימוש בפירות, בדים, צדפים ואלמנטים נוספים הרלוונטים לים, ולוותר כליל על השימוש בפרחים.

אם כל החיים שלך חלמת על חתונת חוף, אבל פחות מתחברת לשילוב של שמלת הכלה הלבנה שלך וחול – את חייבת לבדוק את גן האירועים על הים, הממוקם בקיבוץ שדות ים.

בדיוק כמו שמו, גן האירועים צופה אל מפרץ טבעי של הים התיכון, אשר נמצא צמוד לקיסריה העתיקה.

צילום: גל פרידמן
צילום: גל פרידמן

מדובר במקום האידיאלי לכלות שרוצות להתחתן עם נוף לים, מבלי לקחת איתן בחזרה אפילו לא גרגר חול אחד.

המקום מעוצב כך שהוא מתאים בצורה אידיאלית לחתונות קיץ הנערכות תחת כיפת השמיים, ובזכות הגישה הנוחה ממנו אל חוף הים תוכלו לחלוטין ליהנות מכל היתרונות שיש לחוף להציע מבלי להסתבך עם לוגיסטיקה מיותרת.

צילום: אייל מריליוס
צילום: אייל מריליוס

לפרטים נוספים אודות גן האירועים – על הים, התקשרו: 072-3944973.