גד בנעים | Gadbenaim - Style & Weddings

גד בנעים | Gadbenaim

טבעות ותכשיטים
צור קשר

טלפון - 072-3924554

טלפון - 072-3924554

כתובת - רחוב אופנהיימר 11, תל אביב

אתר - www.gadbenaim.com

קיראו עוד במגזין

,

למה אנחנו כל כך אוהבות אותו?
בגלל הכישרון: הכירו את גד בנעים, המעצב שחי ונושם את תחום התכשיטים והיהלומים בישראל בעשור האחרון ומונע מאהבה אמתית למקצוע. זה ממש לא מקרי שבשנת 2013 במסגרת התחרות של 'מכון היהלומים הישראלי' נבחר בנעים במקום הראשון, עם יצירתו בליטוש מקורי לתכשיט יהלומים שזכה לשם 'יונת השלום'.
בגלל הטכניקה: באמצעות תוכנת תלת מימד מתקדמת, המשמשת כחלק בלתי נפרד מתהליך עיצוב התכשיטים של בנעים, תקבלו המחשה מדויקת לכל תכשיט שיעלה על דמיונכן, הרבה לפני כניסה לתהליך הייצור. מטבעות אירוסין מקוריות, דרך שרשראות מרשימות, צמידים אלגנטיים ועגילים מדויקים – תוכלו לבחור את התכשיט המושלם והמרענן עבורכן.
בגלל המקוריות: כל התכשיטים שעברו תחת ידיו של בנעים יגרמו לכן לרצות להתקשט, בין אם מדובר ביום החתונה המתקרב, יום נישואים ראשון, יום הולדת או יום האם, התכשיטים של בנעים יעטפו אתכן באלגנטיות מרעננת ויעניקו לכן את הקלאסיות הנצחית עם הטויסט העיצובי שתמיד חיפשתן.
ועוד משהו קטן… בשונה מחוויית קנייה ברשתות התכשיטים המסחריות, בחנות של בנעים תקבלו משהו אחר לגמרי. היכונו ליחס אישי, הבנה מעמיקה בחומרי גלם ושאיפה מתמדת לשלמות. כי קנייה של תכשיט מעולם לא הרגישה טוב יותר.

עגילים



תפריט נגישות

Style & Weddings