המדריך למלווה הצמודה ביום החתונה: חברות קרובות ובנות משפחה, זה בשבילכן

21, דצמבר 2015

מאת nirn

Poppy Delevigne Photo by Stuart C. Wilson/Getty Images

Poppy Delevigne Photo by Stuart C. Wilson/Getty Images

מלווה יקרה- ברוכה הבאה לאזור הדמדומים ושמו "יום החתונה של חברתך הטובה ביותר". את, שנבחרת ללוות את התהליך מתחילתו, עברת לא מעט. מדידות של שמלת הכלה, ארגון מסיבת רווקות כובשת, התלבטויות עד השעות הקטנות של הלילה על איפור, שיער וחיפושים משותפים עם הכלה למציאת סוויטת ליל-הכלולות המושלמת. זאת הייתה רכבת הרים רגשית מהסוג המסעיר והמיוחד ביותר שיש בין חברות אמת.

עכשיו הגעת לשלב האחרון- ליווי חברתך הטובה ביותר ביום חתונתה. בין אם את חברת ילדות, אחות או בת משפחה קרובה, אין דבר שתרצי יותר מאשר לעשות את הכלה שלך מאושרת ורגועה. ביום מלא רגש ולחצים, הכנו לך את המדריך המושלם לכל מה שתצטרכי להתכונן אליו. בקרוב תהיי עם כוס שמפנייה ביד, ותזכי למנוחת הלוחמת שלך. בהצלחה.

1. תראי עם הלב:

הדבר החשוב ביותר ביום החתונה של חברתך האהובה, הוא לראות עם הלב. העיניים שלנו מטעות לפעמים, בעיקר שאנו שותפות במסע מלא רגש, לחצים וציפיות. אל תשפטי אותה אם היא חסרת סבלנות, אל תחששי שהיא לא מעריכה את כל המאמצים שלך. לא סתם היא בחרה בך ליום המיוחד הזה. תבחרי לראות אותה עם הלב, עם הרגש והאמפתיה שאת מרגישה אליה, זה אמור לרכך את הסיטואציה ולאפשר לשתיכן לנשום לרווחה, גם אם היא יצאה קצת "בריידזילה".

 2. AM:PM

מהרגע הראשון שתפגשו זו בזו, דאגי כל הזמן להיות מצוידת בבקבוקי מים, פירות וחטיפים קטנים ומשביעים וכל פינוק טעים שיעשה לכלה שלך נעים בבטן. כלות שוכחות לאכול ביום החשוב שלהן, והתוצאות לא נעימות כלל. היום את על תקן גננת, אבל בסטייל. נסי לתכנן ארוחת בוקר מזינה בתחילת היום, ולדאוג לארוחות קטנות בשלבי ההתארגנות הארוכים.

samuel lippke studios

samuel lippke studios

3. ספר קטן שחור:

לאורך המסע לעבר החתונה, נחשפת לבעלי מקצוע וספקים רבים. שמרי את מספרי הטלפון האישיים של כולם בספרון קטן, נייד ונוח, שיילך אתך לכל מקום- גם ביום החתונה עצמה. תקלות קורות, השאלה היא כמה מהר מטפלים בהן. מספרי טלפון אישיים וישירים של ספקים יכולים לעשות את כל ההבדל בין משבר חתונה לבעיה קטנה שנפתרה בגדול.

4. שיחה מקדימה:

אין מדיום בעולם שיכול להחליף את התקשורת הבין-אישית. מספר ימים לפני החתונה הזמיני את חברתך אלייך לשיחה על בקבוק יין איכותי ותשאלי אותה מה היא הייתה רוצה מיום החתונה שלה. שאלה קטנה, משמעות עצומה. האם היא מעוניינת שיגיעו עוד חברות ובנות משפחה לשלבי ההתארגנות, או שאולי זקוקה למרחב אינטימי ושקט, נוח לה עם צילומים בלתי פוסקים בסמארטפון או שהיא מעדיפה להשאיר את הפלאשים לאירוע עצמו. אמנות ההקשבה לפעימות הלב.

5. תהיי שם:

עבדת קשה בשביל הרגעים הללו. נסי לנצור אותם בלב וליהנות מרכבת ההרים המשותפת שתעברו. תראי לחברתך שאת כאן בשבילה לכל דבר, אבל גם תהיי משוחררת. שימי מוזיקה ששתיכן אוהבות, תהיי קלילה ונינוחה. תשקיעי גם זמן בעצמך, ואל תשכחי לתת לה חיבוקים אוהבים במהלך היום. תרגיעי אותה שהיא לחוצה, היא תחפש את עינייך הנאמנות בחדר שהיא תזדקק לך. פשוט תהיי שם, היא כבר תראה אותך.