שמונה שינויים קטנים שיעשו הבדל גדול

11, ינואר 2016

מאת ליזי סרנגה

2016 זו ״השנה" שלך. השנה בה את מתחתנת והיא עומדת להיות הכי מרגשת שיש. מעבר לכך, זו ההזדמנות המושלמת שלך לנצל את העובדה שחתונה היא זריקת מוטיבציה אדירה להיראות הכי טוב שאת יכולה, ולסגל לעצמך מספר הרגלים טובים שיכולים ללוות אותך כל החיים.

הכי קל לפני חתונה להצהיר על דיאטה מהפכנית. אבל אנחנו אומרות, מי שמתחילה את ינואר בצום מיצים, צפויה למצוא את עצמה בפברואר עם טייק אווי שמנוני בשתיים בלילה. ובמילים אחרות, אין סיבה להיכנס למשטר מלחיץ ובאופן כללי לא צריך להשתגע. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לוותר על הלחץ, לנשום עמוק ולסגל לעצמך הרגלים רגועים, שממש לא קשורים רק במשקל.

הנה מספר שינויים קטנים שיכולים לעשות הבדל גדול:

1. שינה

למרות שאין מחקרים המראים קשר ישיר בין שינה לבין עליה במשקל, ישנם מחקרים רבים המראים שיש קשר בין מחסור בשינה לחילוף חומרים איטי אשר פוגע בירידה במשקל. אבל אנחנו לא זקוקות למחקרים בכדי להבין שהכל קשור. אנחנו יודעות ל5D7ד שכשאנחנו עייפות הצורך בסוכר ובפחמימות עולה, והסיכוי שנגיע לאימון אחרי העבודה יורד. שנת לילה של שבע / שמונה שעות תפחית משמעותית את החשק למתוקים, תעלה את רמת האנרגיה שלך, ועוד פלוס משמעותי – היא תעשה פלאים לעור שלך. והכי חשוב – להרגשה הנפשית והפיזית שלך.

 2. בלי קפאין וסוכר אחר הצהריים

הרבה פעמים הימנעות מוחלטת מביאה אותנו לשבירה. במקום לעשות קאט מלא ולחתוך לגמרי קפה, דיאט קולה ושוקולד, פשוט תחליטי לא לצרוך אותם אחרי חמש. כך גם תצמצמי בכמויות וגם תשפרי את איכות השינה שלך.

3. הברשת גוף

בכל בוקר לפני האמבטיה, עברי עם מברשת גוף על עור יבש בתנועות סיבוביות, ארוכות ועדינות. העור הוא האיבר הגדול ביותר והוא משחק תפקיד חשוב בניקוי הרעלים מהגוף. הברשת העור פותחת את הנקבוביות ומאפשרת לרעלים להתנקות בחופשיות. זו פעולה פשוטה ולא יקרה עם המון השפעות חיוביות, גם פנימית וגם חיצונית:
· מסייעת בניקוז לימפטי.
· ממריצה את מחזור הדם ומעלה את רמת האנרגיה.
· משפרת את חילוף החומרים.
· מסייעת בתהליך הטיהור הטבעי של הגוף.
· מסירה תאי עור מתים ועל ידי כך מאפשרת גם ספיגה טובה יותר של קרמים ותכשירים.
· מהדקת את מראה העור ומפחיתה את מראה הצלוליט.
· משפרת את טונוס השרירים.
· מחליקה ומרככת את העור.

4. מים

מים הם הכל. שתיה של שני ליטר מים ביום משפרת את חילוף החומרים, מנקה רעלים, מורידה את התאבון וגורמת למראה עור זוהר ובריא. כולנו יודעות את זה ובכל זאת זה כל כך קשה להתמיד. אז אלו שני חוקים פשוטים שיעזרו לך להתגבר על האתגר ב – 2016: הראשון, תמיד תקחי איתך בקבוק, לא משנה לאן את הולכת – את לא זזה בלי המים שלך. השני, לפני כל ארוחה שתי 2 כוסות מים ולפני כל נישנוש כוס. חוק: לא אוכלים לפני ששותים.

5. הירוקים

עלים ירוקים הם הדבר החשוב ביותר לצרף לתפריט היומי כדי להראות ולהרגיש יותר טוב. הם שופעים סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים שמשפרים את מראה העור, מסייעים בחיל%T7ף החומרים ומגנים מפני מחלות לב וסוכרת. כדי להבטיח את שילובם בתפריט היומי בחרי לך ארוחה אחת קבועה ביום של קערה גדולה של עלים ירוקים לפני כל אוכל מבושל: מנגולד, תרד וכמובן קייל. ההרגל הזה גם יתרום לתזונה בריאה וגם יגרום לך לאכול פחות מבלי להרגיש מסכנה או רעבה.

6. תה צמחים

ההחלטה לסיים כל ארוחה בתה צמחים היא עוד משימה קלה לביצוע שתגרום לתחושת שובע, חילוף חומרים תקין וניקוי רעלים מהגוף, כשכל אלו, כאמור, משפרים את מראה העור ומעודדים ירידה במשקל. כדאי לבחור בתה ירוק בכדי ליהנות מנוגדי החימצון שלו. אבל רק עד השעה חמש (כי הוא מכיל קפאין).

7. ארוחות בשעות קבועות

תוכנית ארוחות מסודרת בשעות קבועות תכניס את הגוף לשגרה שתשפיע על מערכת העיכול וחילוף החומרים, ותמנע תחושת רעב והתקפי זלילה. ההקפדה על ארוחות בשעות מסוימות תגביר גם את המודעות לאיכות הארוחה ותעזור בהקפדה על הכללים האחרים של שתיית המים והתה.