איך לתכנן את היום המושלם לפני החתונה

3, מרץ 2016

מאת nirn

היום שלפני החתונה שלך לא חייב להיות לחוץ ועמוס בסידורים של הרגע האחרון – כל אחת יכולה לתכנן לעצמה את היום המושלם הזה, בו היא מניחה סוף סוף את כל הדאגות, החששות והסידורים הקטנים והגדולים בצד ובוחרת להקדיש לעצמה 24 שעות קסומות של רוגע מפנק לפני היום הגדול. הנה מספר פעילויות ועצות שיעזרו לך להגיע מאושרת ושלווה ליום החתונה שלך.

Beauty Sleep 

אל תתני להתרגשות הסוחפת להעיר אותך מוקדם מדי- היום, יותר מתמיד את זקוקה לשנת היופי שלך. הרגיעי את הגוף במיטה עם מצעים נקיים, תאורה עדינה וטמפרטורות הנעימות לך. זה נשמע שולי אך שינה איכותית ורציפה יכולה לשנות את כל מהלך היום שלך, בעיקר ביום שלפני החתונה בו הגוף שלך זקוק לכל העזרה שהוא יכול לקבל להיפטר מעודפי סטרס מעיקים.

ארוחת בוקר עשירה

היום שלפני החתונה שלך צריך להיפתח בארוחת בוקר עשירה ומפנקת. בין אם מדובר ביציאה לבית הקפה האהוב עלייך או סשן בישולים והכנות במטבח הביתי שלך – כל יום רגוע מתחיל על בטן מלאה. את חומרי הגלם בחרי בקפידה והעדיפי להימנע ממאכלים עתירי שומן, קפאין וגלוטן. דגנים מלאים, פירות וירקות טריים, ביצים ופירות יבשים יכולים להפוך למפגן קולינרי מפואר ובריא שימלא אותך באנרגיות לקראת הבאות.

פנקייקס כל היום 💘

A photo posted by Efrat Lichtenstadt (@lichtenstadt) on

נעליים שטוחות

נשמע טריוויאלי נכון? לציין בפנייך כי יום לפני החתונה כדאי שתצעדי על נעליים שטוחות, אבל זה בדיוק ההפך. ביום שלפני החתונה את חייבת להקפיד לשמור על כפות הרגליים שלך. ביום האירוע את עומדת לעמוד, לנוע ולרקוד במשך שעות רבות על נעליים לא כל כך נוחות (אבל יפות כל כך!). עדיף שתגיעי בלי שרירים תפוסים שיגרמו לך לצלוע על הרחבה.

מניקור- פדיקור 

קבעי לך מבעוד מועד תור לטיפולי מניקור ופדיקור מפנקים באמת, הכוללים מסאג' לכפות הידיים, פילינג ואמבט מלחים ומים חמים שיעניק לך מראה נוצץ כמשי לכפות הידיים והרגליים ליום החתונה.

אמבטיה מפנקת

פרחים, מלחי אמבט, תחליבי רחצה ובועות סבון ריחניות: באמבט טרום החתונה שלך כדאי לך להשקיע, ובגדול. הזמן המומלץ הוא כמובן בשעות הערב המוקדמות, סיומת יום מרגיעה וחגיגית שתשלח אותך למיטה מפונקת ושלווה ותוציא מהעור שלך חיות וזוהר בוהק וטבעי. אל תתביישי להדליק כמה נרות, לקרוא ספר, לשמוע מוזיקה או פשוט לעצום עיניים. אין דבר שגורם לגוף שלנו לתחושת RESTART משמעותית יותר מאמבט מפנק.

BFF Time

דרינק אחרון לפני החתונה, ארוחת ערב משותפת או הליכה על שפת הים: היום שלפני החתונה שלך מבקש ממך להקדיש זמן לחברות הכי טובות שלך. הן יעניקו לך תחושת אסקפיזם מבורכת שתגרום לך לשכוח את כל הדברים המלחיצים ולהתמקד בכל הדברים הטובים והמרגשים. הקרבה והשותפות ימלאו אותך באנרגיות מחודשות, ישחררו לחופשי את הפרפרים בבטן ויחזקו אותך כמו שרק חברות נפש יודעות לעשות.

המנוי אינו פנוי 

הגיע הזמן לנתק את הסמארטפון שלך מהיד. ברור- אנחנו הכי רוצות שתצלמי מלא סלפיז מהממות מהיום שלפני החתונה, אבל נסי לא להתעסק בדברים לא קשורים: אל תבדקי מיילים מהעבודה, אל תעני לוועד הבית ובבקשה אל תתחילי לעשות סידורים "קטנים" באפליקציה של הבנק. היום זה היום שלך, להירגע ולהתעסק בעצמך בצורה החיובית והכי מהנה שיש.