המראה הכובש לקיץ- חמש הדרכים הכי יפות למרוח איילנר

15, מאי 2016

מאת קרן כחלון

מאת קרן כחלון, כתבת ביוטי באתר peachplz.com

את בוודאי מוצאת את עצמך תוהה מדי פעם  "איך אני יוצאת מהשגרה?" ובכן, שגרה היא אמנם ללא ספק נחלתם של כולנו, אבל יש פעולות יום יומיות פשוטות שאת יכולה לעשות כדי לצאת ממנה, והן מתחילות בפנייך.

את תמיד יכולה להוסיף גוונים שפחדת לנסות לרוטציית השפתונים שלך, לאסוף את שיערך באופן שונה ולא באותו קוקו אדוק ומיושן ובעיקר או אפילו לוותר על האיילינר השחור הקלאסי שידך אולי רגילה לצייר כבר מתוך שינה. לקראת הקיץ שבפתח, אנו מזמינות אותך לרענן את שגרת האיפור שלך ולנסות את אחת מחמשת הדרכים הכי יפות ומיוחדות  למרוח איילנר, למראה כובש במיוחד:

אייליינר לבן

אייליינר לבן הוא חברה הטוב ביותר של כל עין קטנה. הוא משדרג כל מראה לערני ורענן יותר ומעניק אשליה של עין גדולה, מזמינה ופקוחה. תוכלי לשרטטו בקו הריסים התחתון של העין כדי לשמור על איפוק ועידון או במקום האיילינר שחור בצורתו הקלאסית בקו הריסים העליון. בשילוב עם הרבה מסקרה שחורה המאריכה ומפרידה את ריסייך ושפתון בגוון טבעי תצרי מראה כמעט מלאכי ותמים.

איילינר מעושן

את לא תמיד זקוקה למראה חתולי כדי לשדר סקסיות, גם איילינר מעושן המרוח מעט יכול להוסיף מסתורין וסקסאפיל – נסי אותו בערבי דייט בציוות עם שפתון אדום ושמלה שחורה קטנה, אין ספק שתשאירי רושם. באמצעות עיפרון העיניים השחור משכי קו בצמוד לריסים וטשטשי אותו בעזרת מברשת טשטושים קטנה כלפי חוץ. להעצמת צבעו וקיבועו, ניתן לבצע פעולה זו בשנית באמצעות צללית שחורה.

איילינר מטאלי

איילינר מטאלי יאפשר לך להשיג מראה שובב אך לא מתאמץ בקלות בלתי נתפסת. כל אשר עלייך לעשות הוא לשרטט את האיילינר השחור כהרגלך ומעליו את הגוון המטאלי לבחירתך. שתי פעולות פשוטות ואת מוכנה לכל אירוע או מסיבה שנקלעה לדרכך. אך חכי, זה לא הטריק היחיד שהאיילינר המטאלי עושה בפשטות. במידה ואת מעוניינת גם להגדיל את מראה עינייך בקלות, מרחי מעט איילינר לבן מטאלי בנקודות הדמע וכמעשה קסם– עינייך יראו בולטות ומושכות יותר.

אייליינר צבעוני

אם את שונה ומיוחדת, יש לך סטייל ייחודי משלך ואת מפגינה אותו בגאווה, קחי את הסטייל  שלך עוד צעד נועז אחד קדימה והפגיני את הצבעוניות המתפרצת שבך גם בבחירת האיילינר שלך. האיילינר לא חייב להיות שחור ומשמעם, ולכן אנו מציעות כי תשרטטי קו לבן לאורך ריסייך ותמלאי אותו בעזרת עפרונות עיניים צבעוניים או צלליות משוגעות כאוות נפשך.

אייליינר הפוך

טוב, אז את לא מוכנה לוותר על האיילינר השחור הקלאסי, אבל את כן מחפשת דרכים להשתדרג. נסי לשלב מעט צבע באמצעות הוספת איילינר צבעוני בקו הריסים התחתון וכך תשברי את השחור מבלי לערב צלליות. המראה מאוד פשוט וקל אבל האפקט – מידי ומרהיב.