Just Married – לין ואסא

3, יולי 2016

מאת nirn

Just Married

Lynne & Asa

שמות: לין כרמון ואסא קרן

תאריך חתונה: 31.3.2016

מספר אורחים: 320

לוקיישן החתונה: "סוקה" תל אביב

מי אתם?

לין – מתמחה במשרד עורכי הדין ואסא – קופירייטר במשרד פרסום. אנחנו ביחד כבר 5 שנים, גרים ביחד כמעט 3 שנים ויש לנו את הכלב הכי טוב וגרוע בעולם – זיגי.

איך הכרנו:

הכרנו כחודש לפני הטיול הגדול דרך חברים משותפים, וזה לא עצר בעדנו מלטייל יחד כמה חודשים במרכז אמריקה.

שמלת הכלה

סגנון הכלה שלי הוא קלאסי ורומנטי. השמלה בסגנון וינטג', עם תחרה בחלקה העליון, צמודה במותן ובירכיים ומתרחבת מעט בחלקה התחתון. את השמלה עיצב לי ואדים מרגולין, האיש הכי סבלני ואדיב שפגשתי. מאד חשוב לו שהכלות שלו תהיינה מאושרות ושיהיה להן נוח בשמלה.

איפור ושיער:

איפר אותי מיקי אוחנה, אדם נעים ומתחשב. הגעתי אליו לתסרוקת ואיפור ניסיון ואחרי כמה ימים התחרטתי. הוא הציע מיוזמתו שאבוא שוב וננסה סגנונות נוספים של תסרוקות ואודמים, עד שנמצא את הלוק שימצא חן בעיני. בחרתי בלוק איפור מעושן עדין, ותסרוקת אסופה בצורה רכה כשצמה עוטפת את חלקה העליון.

על הלוקיישן:

רצינו מקום שונה מכל חתונה שראינו בעבר. שלא יהיה מצועצע ומוגזם כמו מקומות אחרים שראינו. ברגע שנכנסנו לסוקה הבנו שהוא המקום בשבילנו. כבר בכניסה למקום נכנסנו מיד לאווירה ולתחושה שרצינו להעניק לאורחים שלנו. מעין שילוב של בר-מסעדה- מועדון, בשילוב של מוטיבים של עץ כהה ומזמין המצויים בחלל.

סגנון החתונה:

בחרנו בקונספט אישי ומיוחד שמאד מדבר אלינו – חתונת גיבורי על.

עיצוב ומיתוג:

הגענו להחלטה לעצב הכל בעצמנו. היות והסוקה הוא מקום מאוד מעוצב ומסוגנן, לא נדרשנו להוסיף הרבה לעיצוב המקום. לקישוט השולחנות צבענו בקבוקי יין בצבע מנטה (שתאם גם לצבע הלק שלי) והדבקנו סרטים לצנצנות שבהם סידרנו את הפרחים. פרט לזאת, בחרנו כאמור בקונספט מקורי – גיבורי על. אסא ממש חנון קומיקס, נוהג לסחוב אותי לכל סרט קומיקס אפשרי, ואפילו בוחן אותי עליהם (אציין שאת רוב הבחנים אני עוברת בהצלחה יתרה). זה גם היה הייחוד של החתונה שלנו ותיאר אותנו – עדיין ילדותיים ושטותניקים גם בגיל 26. הקונספט של גיבורי על בא לידי ביטוי כבר בהזמנה לחתונה, שעליה הודפס ציור של חתן וכלה עם אלמנטים של גיבורי על (חליפת ספיידרמן מתחת לחליפת החתן וחגורת וונדר-וומן על שמלת הכלה). בנוסף, כל אחד ואחת מהאורחים אשר נכנסנו לאולם קיבל בובת גיבור עם מספר השולחן, ואפילו האביזרים אשר חילקנו ברחבת הריקודים כללו מסיכות של גיבורי על.

טיפ חשוב לכלות:

לאכול מיד אחרי שסיימת את הצילומים והגעתם לאולם, עוד לפני שהאורחים מגיעים. הפאוזה הזו תאפשר לך להתיישב לכמה דקות, לנשום וגם לא להילחץ כשיפנקו אותך ברחבת הריקודים עם כמה צ'ייסרים. עצה נוספת חשובה לא פחות, לשמור על רוגע בשלב תכנון החתונה וגם בחתונה עצמה. כדאי לאמץ את הגישה שאומרת שהכל יסתדר ויהי מה – אחרי הכל, זו החתונה שלך והכל יהיה מושלם כל עוד את מחייכת ונהנית.

רגע בלתי נשכח מיום החתונה:

בסוף הערב, אחרי שכבר התנגן שיר הסיום שבחרנו, שלומי הדי-ג'יי הפתיע אותנו וניגן את שיר הכניסה לחופה. אני ואסא רקדנו מחובקים, כשמסביבנו כל החברים והמשפחה מקיפים במעגל. בשלב כלשהו, במהלך השיר המעגל נסגר עלינו בזמן שכולם חיבקו אותנו ושרו יחד את מילות השיר. (ואז אסא התחיל להתייפח בבכי כמו ילדה קטנה ולא נרגע גם אחרי שעה).

רשימת ספקים:

נעליים: אור הכלה
נעלי חתן: Spring
חליפת חתן: זארה
הרב: הרב אברהם רזניקוב
די ג'י: שלומי מ- Foxy Music , הקשיב לכל בקשותינו ובזכותו המסיבה הייתה מדהימה
הפקה: אבר אפטר (אמראל הייתה שם בשבילנו תמיד, לכל שאלה הגיונית ולא הגיונית)

לוקיישן: סוקה תל אביב
צילום סטילס: LUZ
עיצוב שמלת כלה: ואדים מארגולין
עיצוב שיער ואיפור: מיקי אוחנה
אקססוריז: סבתא – יפה כרמון
הזמנות: איתמר קרן – אח של אסא