Just Married – שיר וקינן

3, אוגוסט 2016

מאת nirn

Just Married

Shir & Keynan

שמות: שיר וקינן אטיאס

תאריך חתונה: 8.6.2016

מספר אורחים: 550

לוקיישן החתונה: האחוזה, מודיעין

מי אתם?

שיר, בת 27, עורכת דין בהכשרתי וקינן, בן 30, מפקח רכישה בחברת הראל לביטוח.

איך הכרנו:

הכרנו דרך הפייסבוק (למרות האנטי שהיה לי על דרך ההיכרות הזו), הדעות בינינו חלוקות לגבי מי התחיל עם מי… אבל שם הייתה ההתחלה.

שמלת הכלה

מעצב השמלה היה ויקטור (ויוי) בלאיש המוכשר שתפר לי חצאית ושתי עליוניות. ויוי היה המעצב הראשון אשר הגעתי אליו והכימיה בינינו הייתה מידית. הסטודיו המהפנט, האווירה הקסומה ובעיקר האישיות שלו השאירו אותי שם. ויוי מהר מאוד הבין וידע מה אני מחפשת והחל במלאכת התפירה. אין ספק שכל מדידה בדרך הייתה חוויה מדהימה כשלעצמה, התהליך של תפירת השמלה וההתבוננות מהצד בהתקדמות לאורך השלבים השונים בדרך היו מאד מרגשים עבורי.

הספקים שלנו:

על הצילום היו אחראיים פיפל פוטוגרפי שכמובן אין עוררין על כך שמדובר בצוות של אלופים ולראיה התמונות הקסומות. יצירתיות שבאה לידי ביטוי בכל תמונה ופריים. על האיפור הייתה אחראית חן אלקבץ האגדית, שיער-אדיר יעקב הכשרוני. פיסים לשיער נרכשו מהמעצבות  קרן וולף ואפרת קסוטו. נעליים ועגילים נרכשו בלונדון.

על הלוקיישן:

בחרנו להתחתן באחוזה במודיעין ממספר סיבות. ראשית, המיקום. רוב האורחים שלנו מגיעים מאזור ירושלים לכן המיקום התאים בדיוק לצרכינו, לא קרוב ומדי ולא רחוק מדי. שנית, הצוות המדהים והיחס האכפתי כבשו את ליבנו מההתחלה. הסגנון העיצובי של המקום קלע לטעמנו, שילוב בין אולם מודרני לצד פטיו ירוק קסום. ולסיום, הצד הקולינרי שהיה חגיגה בפני עצמה.

עיצוב ומיתוג:

על ההזמנות והמיתוג הייתה אמונה המוכשרת מכולם- שירן אטד. נתקלתי בעבודותיה בפייסבוק והחיבור בינינו היה מידי, כבר בשיחת הטלפון הראשונה. שירן הייתה כה קשובה ונעימה והשרתה בי תחושת ביטחון תמידי. את ההזמנה עיצבה עבורנו שירן לבקשתי, על נייר לבן עם אלמנט צבעוני וירוק. בעזרת דמיון וכישרון רב יצרה עבורנו שירן מיתוג מלא השראה מראשיתו עד סופו. המיתוג כלל הזמנה יפיפייה יחד עם מעטפות מסוגננות תואמות ומדבקות שעוצבו ברוח ההזמנה והשלימו את הקו העיצובי בצורה הרמונית מושלמת. ברוח ההזמנה עוצב גם האולם, מפות ומפיות לבנות ובמרכז השולחן אלמנטים של נרות וסידורי פרחים בגוונים של ירוק ופסטל.

טיפ חשוב לכלות:

ליהנות. תני לעצמך להרגיש כמו נסיכה היות והיום הזה עובר מהר משאת עשויה לחשוב, לכן מאד חשוב ליהנות ולאהוב כל רגע שבו. את ההתארגנות וליל החתונה העברתי במלון ״כרמים״ שבהרי ירושלים ואני חייבת להודות שזאת אחת הבחירות הטובות שעשיתי. ההתארגנות במקום כל כך יפה, פסטורלי ומרגיע הוסיפה מנות גדושות של אנרגיות חיוביות ביום הזה (וצריך הרבה כאלו…)

רגע בלתי נשכח מיום החתונה:

קיטשי אך אמיתי, ריקוד הסלואו שלנו. קינן לא כל כך רצה סלואו ולא היינו בטוחים שזה מתאים לנו אבל בסוף הלכנו על זה ואני יכולה להגיד שהחוויה הייתה מאד מרגשת ועוצמתית.

שיר כניסה לחופה:

"אהבה ממבט ראשון" של אריק איינשטיין ו"יפה כלבנה" של אביתר בנאי.

שיר סלואו:

Florence & The Machine – Never Let Me Go

רשימת ספקים:

הד פיס: אפרת קסוטו וקרן וולף
נעליים: Kurt Geiger, לונדון
חליפת חתן: dsquared2 פקטורי 54
נעלי חתן: טומי הילפיגר
די ג'י: אביב אליאור אלימלך לבית מנטרה

מתנות לאורחים: הכנתי בעצמי יחד עם מיתוג של שירן אטד
עיצוב: אורי לוי לבית מנטרה
עוגה: דודה אהובה
גימיקים לחתונה: עמדת שזירת פרחים של אורן נווה

לוקיישן: האחוזה, מודיעין
צילום סטילס וידאו: פיפל פוטוגרפי
עיצוב שמלת כלה: ויקטור (ויוי) בלאיש
איפור: חן אלקבץ
עיצוב שיער: אדיר יעקב
הזמנות ומיתוג: שירן אטד