Just Married – ליאור ולירון

27, אוקטובר 2016

מאת nirn

Just Married

Lior & Liron

שמות: ליאור ולירון שימקביץ

תאריך חתונה: 21.4.2016

מספר אורחים: 400

לוקיישן החתונה: טראסק נמל תל אביב

מי אתם?

ליאור בת 25, עובדת כקניינית אופנה בחברת פקטורי 54 ולירון בן 28, איש חיי לילה תל אביבי. מגדלים באהבה רבה את מארני (הבוסטון טרייר הכי מהמם שיש), אוהבים אוכל טוב, נסיעות בעולם, ספורט, סדרות טלוויזיה וכל דבר שהוא ביחד.

איך הכרנו:

לירון היה הבוס שלי במשך כמה חודשים במועדון בתל אביב בו עבדתי, ממש לפני גיוס. התאהבנו בטירוף והיום אנחנו ביחד כמעט 7 שנים.

שמלת הכלה:

היו לי שתי שמלות כלה והיה לי ממש חשוב שכל אחת מהן תהיה אחרת בלוק שונה, בכל זאת, את כלה רק פעם בחיים. את השמלה הראשונה שלי עיצבה ליהי הוד, היא בנתה את השמלה בדיוק כמו שרציתי והרגשתי איתה הכי כלה בעולם. הגזרה שלה הייתה צמודה על הגוף, בשילוב פנינים קטנות ועדינות שעיטרו אותה לכל האורך. התאמנו לה הינומה ארוכה ודרמטית שהייתה מורכבת משתי הינומות.

את השמלה השנייה שלי עיצב עידן לרוס, כששמעתי שהוא התחיל לעצב גם לכלות, ידעתי שאני חייבת להיות אחת מהן. רציתי קונטרסט לשמלה הראשונה, כלומר למצוא משהו שיתאים לאווירת מסיבה. עידן עיצב לי שמלת משי סקסית בגזרה משחוררת, במבט ראשון היא כביכול נראתה פשוטה, אבל אחרי הרבה מדידות הגענו לגזרה האולטימטיבית. לאחר שהגזרה נבחרה, עידן טס במיוחד לפריז כדי להביא את הבד המושלם והתוצאה הייתה גם כן לא פחות ממושלמת.

הלוק שלי:

בגזרת האיפור, הייתי ממש בלחץ, גם כי אני לא מהבחורות שמתאפרות וגם מהסיבה  שלירון שונא איפור, בחרתי במאפרת טלי פאואר שאיפרה אותי בצורה הכי עדינה, טבעית ונכונה שיש. יצאתי הכי מרוצה.

מעצב השיער שגיא דהרי עיצב לי תסרוקת פזורה וקלאסית במראה סימטרי שהתאימה לי, הוא מעצב שיער מוכשר ובנוסף לזה הוא הכי כייפי וזורם שיש. זה ממש חשוב שיהיה איתך מישהו מצחיק וקליל ביום הזה, שתרגישי איתו הכי בנוח.

שגיא וטלי טיפלו גם באמא שלי, אחותי ובחברה המלווה שלי, בעיניי הם צוות מנצח ורציתי שהמלוות שלי יקבלו את ההכי טוב.

ללוק השני של הערב בחרתי תכשיטים של מהמעצבת JOHANNA JOHANSON בסגנון שנות ה-20 המיוצרים בעבודת יד ובמעצבת קרן וולף לתכשיט ראש, קרן הייתה מקסימה ובנתה לי אותו במיוחד לפי האבנים והצורה שרציתי.

הספקים שלנו:  

רצינו להגיד תודה לספקים שליוו אותנו וגרמו לכל הדבר הזה לקרות, תודה ענקית למפיקה שלנו נעמה רייכר, שבלעדיה פשוט לא היינו מצליחים לחלום על החתונה שלנו שתצא ככה. תודה למעצב שלומי אילני, שחלק איתנו את הסטייל, הכישרון והעיצוב שעד היום לא מפסיקים לשאול עליו.

תודה לצוות של הטראסק ובמיוחד לעומרי, שהפך עולמות בשביל שהכל ייצא בדיוק כמו שרצינו. תודה לקייטרינג מגי ותולי שהיו פשוט מדהימים, זרמו עם כל שיגעון והמצאה שלנו, שינו והפכו מנות עד שהגישו אמנות בצלחת. זה הרבה מעבר לחומרי גלם ולצורת הגשה, תודה רבה לשני ושירי שבזכותן הכל קרה.

תודה רבה לצלם האמן אלכסיי מלב על צילום וידאו ברמה אחרת לחלוטין, בזכותו זכינו לקבל סרטון חתונה שמרגש אותנו כל פעם מחדש. תודה לצלם הסטילס רונן בוידק, שמעבר לזה שהוא בן אדם מדהים, הוא גרם לנו להרגיש הכי בנוח במהלך הצילומים והצליח לתפוס את הרגעים הכי מרגשים וכמובן תודה רבה לצוות אביאל ברנט ויניב אוחנה מחברת ALPHA | אלפא,  שהיו אמונים על התחום המוזיקלי בחתונה, השילוב של שניהם יצר תוצאה מושלמת שהרקידה את כולם עד ארבע לפנות בוקר.

סגנון חתונה:

הייתה חלוקה של שני סגנונות עיצוביים, הראשון היה בהשראת הנוף המדהים של הים, בשלב של קבלת הפנים שהתקיימה בגג של הטראסק ובהמשך הסגנון של GREAT GATSBY ושנות ה-20 היפות בשלב ארוחת הערב והמסיבה.

המפיקה נעמה רייכר, שהוכתרה כמגשימת החלומות הרשמית שלנו, הפיקה לנו את החתונה ודאגה כל הזמן להבריק עם רעיונות מטריפים, אותם היא יצקה לתוך יום החתונה המושלם שלנו. היא מפיקה יצירתית ומאוד מוכשרת, שנתנה מעצמה המון והייתה הרבה מעבר למפיקה. אני חושבת שזה חשוב שיש לה גם עזרה מקצועית כי יש מיליון דברים קטנים שצריכים להרכיב את כל הפאזל הענק הזה.

על הלוקיישן: 

ללירון היה הכי חשוב שהאירוע יתקיים בתל אביב ובעקבות זה חיפשנו מקום שנוכל לשחק עם החלל ושיהיה לא סטדנדרטי בנראות שלו. טראסק נתנו לנו את המענה המושלם. קבלת הפנים הייתה באוויר הפתוח של הגג, מזג האוויר היה מצוין והנוף קסום.

את האולם למטה שמורכב מחלונות, כיסינו בווילונות שחורים שנתנו מראה יותר רשמי של ארוחת ערב אלגנטית.

עיצוב ומיתוג:

המעצב שלומי אילני שהוא פשוט אמן בכל קנה מידה עיצב לנו את החתונה, אמרנו לו שאנחנו רוצים לבנות קלאב באווירת שנות ה-20 עם נגיעות של הסגנון שלנו ובמבחן התוצאה הוא קלע וקרא אותנו בצורה מדויקת.

יש לו סטייל מטורף ומלא פיסים מיוחדים שרק הוא מחזיק, היו גם המון פרחים מיוחדים ששלומי ייבא במיוחד ושילב בעיצובים שלו. החופה שהוא יצר במו ידיו הייתה יצירת אומנות בעיניי ולא נרגעתי ממנה כל הערב. בנוסף, לכל שולחן היה מרכז שולחן אחר בנושא אחר ובמרכז הרחבה עמדה מכונית ישנה ששימשה כדוכן המבורגרים שעבד במשך כל הערב.

אני מאוד מחוברת לעולם המיתוג וכבר ב-Save The Date יצרנו לוגו מושלם שמורכב מהאותיות הראשונות של השמות שלנו והלכנו איתו עד הסוף. הלוגו היה בכל מקום, על ההזמנות, הכיפות, על גבי התחתיות לכוסות, בתפריטיםֿ ובשלטים שהופיעו באירוע.

בנוסף, הזמנו במיוחד חותמת כדי להטביע על הלחמניות באן את הלוגו שלנו וגם על הבמה הופיעו אותיות ענקיות מוארות של L&L.

טיפ חשוב לכלות:

תיהנו מכל רגע, זה באמת עובר כל כך מהר ומתגעגעים לזה מאוד.

רגע בלתי נשכח מהחתונה:

החופה כמובן, מדובר בכמה דקות שכל העולם עוצר מלכת בשבילך.

שיר כניסה לחופה:

"תמיד יחכו לך" בביצוע של לירן דנינו

שיר סלואו:

"ממעמקים" בביצוע של עומר אדם

רשימת ספקים:

התארגנות כלה: מלון דה נורמן, תל אביב
התארגנות חתן: פקטורי 54, קניון ארנה, הרצליה
נעלי כלה: JIMMY CHOO
תכשיטים וטבעות חתן כלה: johanna johanson, קרן וולף, דניאל מתת
חליפת חתן: DSQUARED2 לפקטורי 54
נעלי חתן: BOSS BLACK
הופעה: שיר חופה – לירן דנינו
די.ג'י: אביאל ברנט ויניב אוחנה, ALPHA | אלפא

לוקיישן: טראסק
צילום סטילס: רונן בוידק
צילום וידאו: אלכסיי מלב
הפקה: נעמה רייכר
עיצוב שמלת כלה: ליהי הוד, עידן לרוס
איפור: טלי פאוור
שיער: שגיא דהרי
קייטרינג: מגי ותולי
עיצוב: שלומי אילני
הזמנות: צבעים אמיתיים