Just Married – הגר וגל

19, דצמבר 2016

מאת nirn

Just Married

Hagar & Gal

שמות: הגר כהנא וגל פרץ

תאריך חתונה: 8.9.2016

מספר אורחים: 700

לוקיישן החתונה: אולמי דוריה, שדה יואב

מי אתם?

הגר כהנא בת 25 וגל פרץ בן 27, שנינו סטודנטים למשפטים וכלכלה, כרגע בתקופת ההתמחות. אוהבים לגלוש, לצאת לחופשות וכמובן אוכל טוב, גם אם זה לבשל בבית או לאכול בחוץ.

איך הכרנו:

הכרנו במהלך הלימודים לתואר, זה התחיל מללמוד יחד למבחנים, אבל מהר מאוד הבנו שיש בנינו הרבה מעבר. היום אנחנו ארבע שנים יחד.

שמלת הכלה

אני לא משתייכת לכלות מחפשות את המראה הרומנטי, תמיד ידעתי שאני רוצה שתי שמלות, שמלת כלה ראשונה שיקית, כזו שרואים בתצוגות אופנה ושמלה שנייה במראה סקסי לשלב הריקודים. את השמלה הראשונה עיצבתי יחד עם המעצב ויוי בלאיש המדהים, הוא הצליח להבין את הראש שלי ולעצב לי את שמלת נוצות כמעט בלתי אפשרית. החלק העליון עוצב בגזרת "טי-שרט" והחצאית עצמה הורכבה מנוצות. זה היה תהליך מאוד מורכב משום שהחצאית נתפרה בהודו, אך במבחן התוצאה זה היה שוה את זה.

את השמלה השנייה עיצבתי עם טל כחלון המוכשר, טל הצליח לתפור את השמלה הסקסית שרציתי בצורה מושלמת ובגזרה שהחמיאה לגוף בטירוף. על עיצוב השיער היה אחראי חן מוגרבי שליווה אותי במהלך כל הערב ודאג לעצב לי שתי תסרוקות שהתאימו בצורה מדויקת לשמלות.

המאפרת אדווה אלמקייס איפרה אותי ביום החתונה, אני חושבת שהיא הצליחה להפוך כל אחת למלכה ולא רק אותי בתור כלה, אלא גם את המלוות שלי והאמהות שלי ושל גל.

הספקים שלנו:

רצינו להגיד תודה לספקים המדהימים שליוו אותנו ועשו מעל ומעבר כדי שהכל יהיה מושלם בחתונה. נתחיל מהדיי.ג'י ישראל קמחי, שהיה קשוב לכל הבקשות שלנו, ייעץ כשצריך ודאג להרים את כל האורחים על הרגליים, את הצעירים וגם את המבוגרים.

תודה ענקית לצוות הצלמים שלנו People Photography שהיו מקסימים, מוכשרים וסבלניים והצליחו לכבוש אותנו בשנייה שראינו את העבודות הנקיות שלהם. יש להם סגנון צעיר, מגניב, מרענן ולא מיושן. הם גם היו אחראים על סרטון ה- 'Save The Date' שלנו, סרטון מדהים בפני עצמו, שצולם ביום נפרד מהחתונה.

תודה רבה למעצבת שירן אטד אישה מיוחדת במינה, שהייתה אמונה על ההזמנות ומיתוג החתונה וידעה לדאוג לפרטים הכי קטנים שיראו גדולים, מתוחכמים ומרשימים. היא מעצבת מדהימה, מוכשרת וכיפית.

סגנון חתונה:

סגנון החתונה שלנו היה קלאסי, בגווני שחור לבן בקווים אחידים. אילן אשר דאג לעיצוב האלגנטי של הערב, היו סידורי פרחים לבנים על השולחנות, מסביב לחופה וסידור שירד מהתקרה למרכז הרחבה. אנחנו הזוג הראשון מהחבורה שמתחתן, ככה שהתרגשות סביב החתונה שלנו הייתה מאוד גדולה.

על הלוקיישן:

המשפחות שלנו גרות במיקומים שונים, אחת בקרית גת ואחת במרכז. להרבה זוגות יש את הבעיה הזו ואז מגיעים למסקנה שהכי טוב יהיה לערוך את החתונה באמצע, אנחנו חשבנו לערוך את החתונה קרוב לצד אחד של המשפחה ולדאוג להסעות לצד השני וכך עשינו – התחתנו באולמי "דוריה" בשדה יואב. המקום משלב מתחם של גן, אולם ואמפי ואנחנו בחרנו להתמקד באולם שהיה גדול ומרווח. בכלל העיצוב של המקום מאוד מרשים, אם זה הבר, מערכת התאורה המתקדמת וכמובן הצוות שהיה מקצועי ומסור במהלך כל החתונה.

עיצוב ומיתוג:

הגענו למעצבת שירן אטד המדהימה דרך האינסטגרם וכבר בפגישה הראשונה שלנו בחרנו בה להיות אחראית על ההזמנות ומיתוג האירוע. סיפרתי לשירן על האובססיה שלי לעיצוב שחור לבן והיא מיד הבינה את הסגנון שלי והלכה לפי הקו הזה. ההזמנות, כרטיסי ההושבה, מספרי השולחנות והשלטים היו מעוצבים בעיצוב אחיד בגווני שחור לבן. זה יצא יפייפה.

טיפ חשוב לכלות:

תמיד נוהגים לומר לכלות ליהנות מהיום הזה, אני מאמינה שהצלחתי לעשות זאת, אבל גם במהלך החתונה יש רגעי לחץ. עצה טובה יותר לדעתי היא להצטלם עם המשפחה והאנשים שחשובים לך, לפעמים מרוב אורחים והתרגשות מפספסים את זה וזה חבל.

שיר כניסה לחופה:

"הנך יפה" בביצוע של עידן רייכל

שיר שבירת כוס:

'Sky Full Of Stars' של קולדפליי

רשימת ספקים:

מקום התארגנות: מלון NYX, ת"א
אקססוריז וטבעות חתן כלה: SAGA שגית רביבו, דניאל מתת
נעליים: Christian Louboutin
חליפת חתן: אסי סגל
נעלי חתן: אסי סגל
די ג'י: ישראל קמחי
הרב שחיתן אותנו: יעקב ישראל איפרגן
מתנות לאורחים: פרחים מעמדת שזירה של אורן נווה
הופעת אורח: עומר אדם

לוקיישן: אולמי דוריה, שדה יואב
צילום סטילס ווידאו: פיפל פוטוגרפי | People Photography
עיצוב שמלת כלה: ויוי בלאיש, טל כחלון
איפור: אדווה אלמקייס
עיצוב שיער: חן מוגרבי
הזמנות ומיתוג: שירן אטד
עיצוב: Iconic אילן אשר