את לא כמו כולן: המדריך המלא ל-BFF למסיבת הרווקות המושלמת

21, מרץ 2017

מאת nirn

החתונה היא אמנם האירוע הראשי, אבל מסיבת הרווקות היא ללא ספק מאורע לא פחות חשוב. בתכנון הנכון עם הטאץ' המתאים שלך, החברה הכי הכי מדובר באחד האירועים המהנים ביותר של החבורה. אין כלה שתתנגד למסיבה איכותית עם חברותיה, רגע לפני האירוע הגדול והמרגש ומאחר ואת זו שנבחרת בקפידה מבין כל הבנות החבורה, אספנו בפניך עובדות מ'יומנם של כלות' בשילוב הטיפים המדוייקים למשימה שהוטלה עלייך, או במילים אחרות קבלי את המדריך ליצירת מסיבת הרווקות המושלמת.

הכלה היא הבוס

כידוע גם מסיבת הרווקות הוא יום שסובב סביב לא אחרת מאשר הכלה ולכן מה שהיא רוצה זה מה שיקרה. את חושבת שאת יודעת הכל על מסיבת רווקות ואיך היא אמורה להתנהל, אבל אולי זה לא מה שהכלה רוצה. כדאי ומומלץ להתייעץ עם המיועדת ולבדוק שאתן משדרות על אותו גל. בין אם זה וילה בצפון, או סדנת קוקטיילים במרכז, זכרי כי היא זו שקובעת.

אוכל קדימה אוכל

אין מסיבה בלי עוגה, ויותר גרוע – אין מסיבת רווקות בלי אוכל. חשוב מאוד לשים לב לנושא האוכל באירועים מהסוג הזה כי אין מה לעשות אוכל הוא אלמנט קריטי. מומלץ לחלק את הנטל ולבקש מכל אחת מהחברות להביא סלט, פסטה או קינוח מיוחד, אך במידה והמטלה הופכת למורכבת תמיד אפשר לבחור באופציה הקלה ולהזמין פיצה – כי מי לא אוהבת פיצה?

חשוב לשתות  

ולא, הכוונה היא לא למים. בתור החברה הטובה שאחראית על האנרגיות במסיבה הנוכחית, את מודעת לעובדה שאלכוהול הוא מקפיץ המסיבות הראשי. אז נכון ששמפניה תמיד עובדת וליין לבן קשה לסרב, אבל במאורע שכזה אפשר וכדאי לחשוב מחוץ לקופסה ולהכין קנקן ענקי של מרגריטה או מוחיטו, כך תוכלי להבטיח שאף אחת מהבנות לא תישאר לשבת.

אז מה בעצם עושים? 

אם מדובר בוילה עם בריכה, כמובן שהתעסוקה די מכתיבה את עצמה ולשרוץ בבריכה או בג'קוזי עם חבורת הבנות תמיד נראה כמו בילוי לגיטימי. אבל אם את רוצה לקחת את זה צעד אחד קדימה, פשוט תתחילי לשחק! זה הזמן לשאלון הכלה מול שאלון החתן, עובדות שלא ידעתן על הכלה, משחקי ניחושים למיניהם, משחקי משימות מביכות והרשימה עוד ארוכה. אל תשכחי שכל משחק יבש הופך להיות מצחיק כששותים קצת, קצת הרבה.

מי שבא – ברוך הבא!

תדאגי לבדוק מול הכלה מי בדיוק היא רוצה שתהיה נוכחת במסיבת הרווקות שלה. לא תמיד החברות מהעבודה רצויות, או שאולי יש איזו חברה מהצבא שהיא מאוד תרצה שתוזמן ולך בכלל אין מושג. עדיף לבקש רשימה מסודרת מהכלה, היא זו שתגדיר בוודאות את מי היא רוצה שם ואת מי לא.

כוכבת המסיבה  

אז כבר הבנת שהכלה היא הכוכבת של המסיבה ובכל זאת כדאי לשאול אותה האם היא מעוניינת באקסטרא תוספות מעניינות. ממנחת דראג שתרים את האירוע ועד לחשפן שבעיקר יתפשט וירקוד, אפשר גם שיעור ריקוד על עמוד או סקסולוגית שתרחיב את האופקים, הכל תלוי בסגנון של הכלה, אך אל תשכחי שבחלק האמנותי של המסיבה השמיים הם הגבול.

ולפעמים המסיבה נגמרת 

התהייה הגדולה שסובבת סביב כל מסיבת רווקות היא עד מתי היא תמשך. שאלות כמו 'האם להישאר ולבלות את הלילה'? או שאולי 'המסיבה היא בכלל עניין של בוקר – צהריים ואז כל אחת לביתה'. במקרה הזה מדובר ברצונה של הכלה כמו גם רצון המוזמנות, שווה לעשות בדיקה זריזה לפני שסוגרים מקום, כך שיהיה תיאום בין הכלה וכל המוזמנות למסיבה.

כמה זה עולה לי?  

מסיבת רווקות היא עסק יקר ולכן המלצות מפה לאוזן הן רעיון נהדר, סקר שוק קצר יעלה עבורך את המקומות המשתלמים ביותר.

ואם כבר כסף…  

כמובן שעלויות משניות מייקרות את האירוע ודווקא את אלה תוכלי לעשות בעצמך. DIY נחשב לדבר הבא ולכן שווה לקבל השראות ולהכין מיתוגים וקישוטים מאפס. במידה ואת פוחות מתחברת לעשייה מהסוג הזה, עם מקדם זמן מספיק גדול, תוכלי גם להזמין מ-Ebey, לצאת בזול ולבקש סיוע מכמה חברות מוכשרות.

מצלמה בשלוף

מסיבת רווקות נוטה להיות אחד האירועים המצחיקים והשיכורים ביותר, לעיתים מוצלח יותר מכל מסיבת יומולדת שאי פעם היית בה. לכן חשוב להצטייד במצלמה או שתיים ולתעד סרטונים משעשעים ותמונות מצחיקות מהמסיבה עצמה, מה גם שחלק קטן מהחומר הזה יוכל לשמש אותך לסרטון החתונה בהמשך.ואל תשכחי, המהות של כל האירוע הזה סובב סביב: '!Girls Just Want To Have Fan'

והכי חשוב, רוצות לזכות במארז מסיבת הרווקות המושלם מתנת Style & Weddings?

מתרגשות לספר לכן על התחרות החדשה שלנו במגזין: 'מארז מסיבת הרווקות המושלם', הכולל את כל מה שמסיבת רווקות זקוקה לו כדי להיראות בסטייל. אז רגע לפני שאתן משריינות וילה בצפון או סדנת קוקטיילים מרעננת, הכירו את 'המארז המושלם למסיבת הרווקות' המיועד רק לכן – 9 החברות היקרות שמארגנות ומתכננות את מסיבת הרווקות ל-'Bride To Be' שלכן וכמובן לך הכלה לעתיד. רוצות לזכות בכל הטוב הזה? כל הפרטים לזכיה במארז ממש כאן:

עיצוב: Home Tattoo מבית מילי ושרה