CALL IT SPRING – הפקת פסח חגיגית

10, אפריל 2017

מאת nirn

סעודת מלכים נוצצת פוגשת שיק בוהמייני כובש: הפקת הפסח של צוות הספקים המנצח של עולם החתונות בישראל תגרום לכן לחלום על טירות ישנות, טבע פראי ואסתטיקה צחורה שיתאימו באופן מושלם לשולחנות חג הפסח שלכן.

על ההפקה כולה ניצחה מפיקת האירועים המנוסה מורן גולדשטיין, שדאגה להפוך את החלום האגדי למציאות אמיתית. כאן, מותר לכן לחלום בגדול- פמוטי ענק מוזהבים, מלאי נוכחות מרשימה אך מחוספסת פוגשים סידורי פרחים עשירים, רעננים ומלאי נוכחות.

פלטת הצבעים משלבת בין ירוק, לבן לגווני זהב בוהקים המלווים את כל ההפקה לצד קרני השמש הרכות של שעות אחר הצהריים המוקדמות. כלי הגשה בוהקים מקריסטל וזכוכית מקבלים ליווי מושלם מכלי כסף מצוחצחים לצד מפות תחרה עדינות.

מעצב האירועים הנפלא יהב גרין מכניס אותנו לתוך ממלכת עיצוב קסומה ועילאית בה מלכים ומלכות סועדים לצד הטבע המתעורר לחיים.

כמו כל סעודת מלכים, גם כאן יש פנטזיות אכילות ומתוקות: הקונדיטורית הכישרונית עדי ברק הופקדה על המלאכה המתוקה ויצרה עוגות רכות ועדינות, בעלות לוק עירום ונקי המעוטרות בפריחה מנימליסטית וכובשת.

את כל הרגעים המרגשים הללו תיעדה דרך עדשת המצלמה הצלמת המקצועית יוליה טוקרב, שהצליחה לתפוס בצורה טבעית כל כך חגיגה אמיתית של חירות, משפחתיות, סטייל ותשוקה אמיתית לסיפורי אגדות מציאותיים.

כך עושים את זה נכון – חג שמח!