Behind the Scenes: פרזנטציית קיץ 2017 הבאר של סבא

10, מאי 2017

מאת nirn

העונה האידיאלית להתחתן בה כבר ממש כאן והיא מביאה איתה כל פעם מחדש סוג של אנרגיה חגיגית ומרעננת שמזכירה לנו כמה כיף זה להיות חלק מחתונת קיץ. אך במקביל להתרגשות העונתית, כל הזוגות שיעשו את דרכם לחופה בקיץ הקרוב מחפשים גם את הדרך הייחודית לחדש ולרגש על מנת שהחתונה שלהם לא תיראה ותתנהג בדיוק כמו שאר החתונות שבעונה.

אז מה יהיו הטרנדים הקייצים שיביאו את הבשורה ואיזה סידורי פרחים ישלימו את האווירה? את זה תשאירו למי שמבין באמת. לאחר שקודקודי מתחם האירועים הבאר של סבא ביקרו בתערוכת AMBIENTE שבפרנקפורט, הנחשבת לאירוע פסגה עולמי בנישת החדשנות סביב מוצרי צריכה מסחריים, היה זה מתבקש כי פרזנטציית הקיץ של מתחם האירועים תרגש עם ביצוע סוחף ונוטף השראה.

באמצעות הפרשנות העיצובית לקיץ 2017, הצוותים המוכשרים MINT DESIGN HAPPY DAYS ו-המיתוגיה מבית הבאר של סבא עשו זאת ובגדול, תחת המסר המסקרן: "Every Summer Has A Story". ברוח צבעונית ובאווירה סופר סקסית, העביר מתחם האירועים את הסיפור במסגרת אירוע חוויתי, כשמילת המפתח היא: 'Arriba' והכניס אותנו לערב שכולו חגיגה מקסיקנית בניחוח בוהמיניי.

אל היצירתיות והחדשנות נחשפנו בכל אספקט אפשרי, החל משימוש באלמנטים גיאומטריים, קקטוסים וצמחיה תלויה, כלי חרס וקרמיקה, דרך פאטרנים בהשראת בדים מקסיקנים וכלה במקרמה ולוכדי חלומות, כולם כאחד התגבשו לערב קונספטואלי שהתבסס על חומרים פשוטים, ירק, צבעים עזים וקוקטיילים של קיץ.

רגע לפני שהקסם החל, קבלו מאיתנו הצצה לשלב ה-'Behind the Scenes' של הערב הקונספטואלי מבית הבאר של סבא, אותו תיעדו בדיוק מושלם נבחרת הצלמים המובילה בתעשייה. פרזנטציית קיץ 2017 – כי רק ככה עושים את זה נכון.


צילום: איה ואבי

צילום: איה ואבי