בגדי ים,BFF וסוסי חד קרן: מסיבת הרווקות של אלכסה תמרי

6, יוני 2017

מאת nirn

כשהקונספט למסיבת הרווקות שלך סובב סביב יצור דמיוני קסום ופלאי, שעל מצחו מתנוססת קרן נוצצת בכל צבעי הקשת, סביר להניח כי כל המסיבה הולכת להיות פוטוגנית וחלומית במיוחד ובמקרה של ה-'Bride To Be' אלכסה תמרי (26), העומדת מאחורי מותג האופנה Rockglam מדובר בהתגשמות כל החלומות.

הרחק מתל אביב, במלון גורדוניה המשקיף לנוף היפיפה של הרי ירושלים נחגגו רגעי הרווקות האחרונים של תמרי. בליווי תפאורה מהפנטת שכללה: מתנפחי יוניקורן ופלמינגו צבעוניים, בגדי ים אדומים מבית Rockglam, משקפי שמש, צ'וקרים, בלונים, סידורי פרחים, קעקועי זהב ושולחן מתוקים, החגיגה נראתה לא פחות ממושלמת.

בנוכחות החברות הכי טובות וכמובן אחותה התאומה סתיו, שהייתה אחראית על התכנון והביצוע של המסיבה הצבעונית במשך שלושה חודשים, נפרדה תמרי מחיי הרווקות האחרונים בשיא השיק והסטייל.

לשאלה מה היו האטרקציות במסיבה, השיבה תמרי, "היה חשוב לי שהמסיבה תהיה אינטימית ושנוכל ליהנות אחת מהשנייה. אני פחות מתחברת לכל מיני פעילויות במסיבת רווקות, מה שהיה לי חשוב זה שנהיה כולנו ביחד. אלכוהול, אוכל טוב ושמש, לא צריך יותר מזה".

כך שאם גם אתן נמצאות בעיצומן של הכנות למסיבת הרווקות של ה-BFF שלכן ועדיין לא מצאתן אטרקציה בעלת מעוף, הסירו דאגה מליבכן – קונספט מקורי, מיתוג מדויק ואקססוריז מנצחים יספקו את סחורה.

אז אחרי מסיבת הרווקות המושקעת עם ירידה לפרטים הכי קטנים, מה הטיפ המנצח של תמרי עבור כלות לעתיד? תמרי מחדדת, "מסיבת הרווקות היא אחד מהאירועים הכיפיים שיש וחשוב שכל כלה תתכנן אותו או תבקש ממישהי שקרובה אליה לתכנן לה בדיוק מה שמתאים לה וממה שהיא הכי תהנה ממנו. בסופו של דבר היום הזה סובב אותך ולכן כדאי לעשות משהו שהוא לגמרי את".

החתונה של תמרי ובן זוגה עידן טוינה (30) התקיימה ביום חמישי, בסוף השבוע האחרון בחוות רונית ואם כך נראתה מסיבת הרווקות שלה, אתן יכולות לדמיין כיצד נראתה החתונה.

הזוג המאושר הכיר עוד בשנת 2008 כאשר טוינה הגיע לביקור בארץ (מקנדה במקור) ומאז שמרו השניים על קשר קרוב. לדבריה של תמרי, גם הצעת הנישואים הייתה אחד מרגעי השיא שלעולם לא תשכח, "עידן הציע לי להתחתן איתו במהלך חופשה מושלמת במלדיביים, הוא הפתיע אותי עם ארוחת ערב פרטית על אי בודד והשקיע בכל פרט ופרט. זה היה רגע מושלם".

אנחנו התאהבנו בקונספט הצבעוני והמפנק של מסיבת הרווקות וכל שנותר לנו לאחל הוא המון מזל טוב לזוג המאושר.