השמלה – דיור, המוזה – גרייס קלי: החתונה של מירנדה קר

17, יולי 2017

מאת שיר וורובל

בעוד שמירנדה קר התחתנה עם בחיר ליבה, מייסד ומנכ"ל סנאפצ'ט אוון שפיגל, כבר במאי האחרון, כמעט ולא נודעו פרטים (או תמונות) אודות החתונה של השניים. כעת מסתבר שהזוג נתן למגזין האופנה Vogue הצצה בלעדית לחתונה, שהתקיימה בחצר האחורית של ביתם המשותף בברנטווד, קליפורניה.

למרות הסטטוס והפופולריות של שני בני הזוג – היא אחת מדוגמניות העל המוכרות ביותר בעולם והוא, כאמור, מייסד אפליקציית סנאפצ'ט – בני הזוג בחרו לקיים חתונה אינטימית שבה השתתפו פחות מ-50 בני משפחה וחברים.

A post shared by Miranda (@mirandakerr) on

כפי שאתן אולי זוכרות, ביולי של השנה שעברה, פרסמה קר תמונה לחשבון האינסגרם שלה ובה תמונה של טבעת יהלום עם הכיתוב "אמרתי כן". שני בני הזוג אמנם הכירו בשנת 2014, בארוחה חגיגית שנערכה מטעם בית האופנה לואי ויטון, אך התחילו את מערכת היחסים שלהם רק כשנה מאוחר יותר, ביוני 2015.

בן הזוג שלה, הצעיר ממנה בשבע שנים, הוא ללא ספק אחד מהשמות הלוהטים ביותר בסיליקון ואלי עד היום, לאור תפקידו כמנכ"ל ומייסד של אפליקציית סנאפצ'ט הפופולרית.

A post shared by Miranda (@mirandakerr) on

המינוי ששינה את כל התמונה

מלבד האירוסין של בני הזוג, דבר נוסף קרה ביולי של השנה שעברה, והוא מינויה המרגש של המעצבת מריה גרציה צ'יורי לתפקיד המעצבת הראשית של בית האופנה דיור. צ'יורי החליפה את ראף סימונס ואף קיבלה את התפקיד הנשי הראשון בעמדה כה נחשבת בבית האופנה מזה 70 שנה לקיומו.

למרות שהדוגמנית אוסטרלית מעולם לא פגשה את צ'יורי, כנראה שהיא ידעה שהאישה הראשונה שמונתה להיות המעצבת הראשית לבתי האופנה דיור מאז יום היווסדו והיא זו שתצליח להגשים את פנטזיית שמלת הכלה שלה.

בראיון שנתנה קר למגזין ווג היא סיפרה, "אני חושבת שזה חלומה של כל בחורה להתחתן בשמלת כלה בעיצוב של דיור" וסיפרה כי קיוותה שצ'יורי תהיה מוכנה לקחת על עצמה את המשימה.

A post shared by Miranda (@mirandakerr) on

"עבור התקופה הזו בחיים שלי, הסטייל שלי יותר מאופק"

במהלך הסתיו הכלה-לעתיד נפגשה עם צוות העיצוב של דיור, ובראשם צ'יורי, עם ויז'ן מאוד ברור לגבי איך שמלת הכלה שלה צריכה להיראות. למרות שדוגמנית העל, המוכרת בין היתר בזכות היותה מלאכית של ויקטוריה סיקרטס, רגילה להתלבש ולהצטלם בפריטי הלבשה תחתונה ובגדים קצרים אחרים, היא דווקא ביקשה ששמלת הכלה שלה תשדר טוהר ומיסתורין.

למעשה, קר מספרת שכשהיא התחילה לדמיין כיצד תראה שמלת הכלה שלה, הדמיון שלה נדד לשנת 1956 ולשמלת הכלה של גרייס קלי. "היה לי הרבה כיף עם אופנה, ואני רגילה לסגנון יותר פראי, חופשי ובוהמייני" סיפרה קר לווג. "אבל עבור התקופה הזו בחיים שלי, הסטייל שלי הוא יותר מאופק. מקור ההשראה הגדול ביותר עבורי היה תמיד גרייס [קלי], אודרי הפבורן, וסבתא שלי, שגם בגיל 80 יש לה שיק לא מתאמץ".

כזכור, השמלה בה התחתנה נסיכת מונקו עוצבה על ידי מעצבת התלבושות הווליוודית, הלן רוז, שבחרה ממיטב בדי התחרה, המשי והטול ויצרה שמלה אייקונית במיוחד שנתפרה על ידי לא פחות מ-35 תופרות מיומנות.

צ'יורי עצמה הודתה בראיון לווג שלא היה קשה להתאים את שמלת הכלה לגזרתה הצנומה של הכלה לעתיד. "היא רצתה משהו כמו מהאגדות", סיפרה צ'יורי, "וזה מה שנתן לי את הרעיון הזה, של ליצור שמלה שהיא בו זמנית מלאת רגש ופשוטה".

אל שמלת הסאטן בעלת השרוולים הארוכים צורפו אפליקציות המדמות פרחי חבצלות. המראה הכולל הושלם באמצעות הד פיס ייחודי עשוי פנינים שאותו עיצב הכובען סטיבן ג'ונס. קר פרסמה בפרופיל האינסטגרם שלה תמונה שלה לבושה בשמלת הכלה, כשהמעצבת צ'יורי יושבת לצידה. לתמונה היא צירפה את הכיתוב "תודה לך מריה גרציה צ'יורי ולדיור על שיצרתם לי את שמלת הכלה שעליה חלמתי".

A post shared by Miranda (@mirandakerr) on

גם החתן וגם פלין, בנה של קר מנישואיה הקודמים לשחקן אורלנדו בלום ששימש כנושא הטבעות בחתונה, לבשו איך לא, חליפות מבית דיור. לאחר סיום טקס החתונה, קר החליפה את שמלת החתונה שלה לשמלת תחרה קצרה שהתאימה לוויב המשוחרר יותר של החלק השני של אירוע החתונה.

לנו נותר לאחל ברכות חמות לזוג הפוטוגני ולחלום שהמעצבת האגדית מריה גרציה צ'יורי תעצב גם לנו שמלת כלה.