Just Married – נוי ובר

7, ספטמבר 2017

מאת nirn

Just Married

Noy & Bar

שמות: נוי חפץ ובר קפלינסקי

תאריך חתונה: 8.6.2017

מספר אורחים: 600

לוקיישן החתונה: חוות רונית

מי אתם?

נוי חפץ בת 27, עורכת דין בתחום ההייטק ובר קפלינסקי בן 29, סטודנט להנדסה תעשייה וניהול. גרים בתל אביב עם ג'ורג' – הכלב הנסיך שלנו. אוהבים לטייל בעולם ולחזור הביתה וכמובן אוכל טוב, בר אוהב לבשל ואני אוהבת לאכול.

איך הכרנו:

הכרנו בתקופה שעבדנו יחד כברמנים בבר ה'רוטינה' בתל אביב, אחרי תקופה של פלירטוטים בלתי מזיקים בעבודה, לקחנו את זה שלב אחד קדימה והשאר היסטוריה.

שמלת הכלה

עוד בשלב הראשוני דמיינתי שמלת כלה אלגנטית שתתאים לסגנון שלי, מצאתי בדיוק מה שחיפשתי אצל המעצבת המוכשרת לי גרבנאו, זו הייתה שמלה קלאסית ונשית, במראה נקי וחלק עם טוויסט בכתפיים בגזרת 'Off The Shoulder' עם שובל ארוך.

בשלב השני של הערב, ידעתי שארצה לרקוד ולהשתולל כמו שצריך (מה גם שהיה לי ברור שהחברים יעיפו אותנו באוויר, תרתי משמע) ולכן בחרתי בחליפת שני חלקים אלגנטית של צמד המעצבות המחוננות חזן-צוקרמן הרגשתי חופשיה להשתולל כל הלילה ובמקביל שמרתי על לוק מתוחכם של כלה.

בכל מה שנוגע לאיפור ולשיער, רציתי להישאר כמה שיותר טבעית. המאפרת המדהימה חן אלקבץ איפרה אותי ושמרה על קווים נקיים וזוהרים.

בגזרת השיער בועז עוזרי השלים לי את הטוטאל לוק בדיוק כמו שדמיינתי, הוא הלך על פזור שהתאים לגזרה של שמלת הכלה. סמכתי על שניהם בעיניים עצומות והתוצאה הייתה מדויקת ומרשימה.

הספקים שלנו:

הספקים שבחרנו לחתונה שלנו היו ללא ספק ה-'Dream Team' של עולם החתונות, מדובר בקומץ של אנשים מאוד מוכשרים שגרמו לכל הקסם הזה לקרות: תודה ענקית לצלם סטילס רומן בלשוב שהצליח לתפוס את הרגעים הקטנים והמיוחדים של החתונה שלנו ולהעביר את האווירה הקסומה בכל אחת ואחת מהתמונות.

תודה גדולה לצלם הוידאו אביחי וקסלר שערך לנו את קליפ חתונה היסטרי וידע להתאים כל פריים בזמן הנכון ובצורה המדויקת.

תודה ענקית לצוות המדהים של חוות רונית שליווה אותנו לכל אורך הדרך ולמרת כל הבקשות והשיגענות, נתן לנו להרגיש הכי בטוחים ורגועים שיש.

תודה מכל הלב למעצבת שירן אטד שהייתה אחראית על כל נושא המיתוג בחתונה, היא הפכה את כל מה שדמיינו בכשרון רב למציאות ובעיקר הפכה להיות חברה אמיתית.

תודה למעצבת המוכשרת לי גרבנאו שתפרה לי שמלת כלה מהאגדות ולצמד המעצבות חזן-צוקרמן על לוק השני של הערב, למאפרת חן אלקבץ ולמעצב השיער בועז עוזרי שגרמו לי להרגיש כמו נסיכה אמיתית.

למעצבות רוני ודניאלה מחברת Roni & Daniela Event Design שמעבר להיותן מעצבות סופר מוכשרות, הן גם היו למעשה המפיקות שניצחו על כל החתונה ברגישות ובמסירות ענקית והצליחו להגשים לנו את כל החלומות במסגרת האירוע.

וכמובן תודה אחרונה לדי.ג'יי שי פרלמוטר שידע להתאים את המוזיקה לכל רגע נתון בחתונה, לקרוא את הקהל בצורה מדויקת, וליצור מסיבה מטורפת יחד עם די.ג'יי דרוויש. בזכותם רקדנו עד אור הבוקר.

סגנון חתונה:

סגנון החתונה שלנו היה קו מדרני אותנטי, עכשווי עם הרבה שימוש בירק, שימוש במגוון של פרחים ושילוב טקסטיל בגווני אפור שחור ולבן.

על הלוקיישן: 

מה עוד אפשר להוסיף על גן האירועים חוות רונית? זה המקום הכי יפה שיש, הצוות נתן לנו להרגיש כמו בבית וקיבלנו שירות מקצועי עד לפרטים הכי קטנים. היה לנו חשוב להתחתן במקום פתוח עם הרבה נוף ירוק וידענו שהחווה זה המקום המושלם עבורנו.

עיצוב ומיתוג:

כבר מהרגע הראשון שפגשנו את צמד המעצבות  רוני ודניאלה מחברת Roni & Daniela Event Design הרגשנו את החיבור המדהים בנינו, הן הבינו מהר מאוד את הסגנון שלנו וידעו לתרגם את קו המחשבה שלנו למציאות.

היה חשוב לנו ליצור אווירה צעירה קלילה ועכשוויות, אך במקביל גם לשדר סטייל ואלגנטיות. העיצוב כלל נגיעות זהב, מט, צמחיה ירוקה והמון נרות. השתמשנו בתאורת שרשרת גרילנדות מעל מתחם האירוע שייצרה אווירה קסומה ומיוחדת.

קיבלנו המלצה על המעצבת שירן אטד וכבר משיחת הטלפון הראשונה היה קליק מיידי. היא הייתה אמונה על ההזמנות והמיתוג בחתונה, בצורה מקצועית וסבלנות אין קץ שירן מצאה את הדרך להדגיש את כל הפרטים גדולים כקטנים.

בשיתוף פעולה מלא ובסנכרון מקיף עם המעצבות רוני ודניאלה, הן הפכו לנו את האירוע ללא פחות ממושלם.

הדבר הכי חשוב שאסור לכלה לפספס:

לא לפספס את הקבלת פנים, בעיניי זו ההזדמנות לראות כל אורח באופן אישי ולהודות לו שבא לשמוח בשמחתנו. וכמובן להשתולל ולרקוד ברחבה, אל דאגה, האורחים כבר יגיעו אלייך.

רגע בלתי נשכח

היו כמה רגעים בלתי נשכחים בערב שניתן שאפשר להגדיר אותו כחתונת ההפתעות. זה התחיל בחופה, כשבר הפתיע אותי והקריא לי קטע שהוא כתב, אחר כך הוקרן סרטון הפתעה מכל החברים שלנו ובמהלך שלב הריקודים ערן צור עלה לבמה ושר את שיר החופה שלנו בלייב. השיא הגיע בשעה 2 לפנות בוקר, כשדי.ג'יי דרוויש עלה להרקיד אותנו עד הבוקר.

שיר כניסה לחופה:

'בלילות של ירח מלא' בביצוע של ערן צור

שיר שבירת כוס:

גרסת רמיקס 'Everybody going to the party have a real good time'

רשימת ספקים:

נעלי כלה: Shoez Web Store
הרב שחיתן אותנו: הרב ישראל וייס
חליפת חתן: Hugo Boss, factory 54
טבעות: טרויה תכשיטים
נעלי חתן: Story
הופעה: ערן צור
די.ג'י: שי פרלמוטר ודי.ג'י דרוויש

לוקיישן: חוות רונית
צילום סטילס: רומן בלשוב
צילום וידיאו: אביחי וקסלר
עיצוב שמלות כלה: לי גרבנאו וסטודיו חזן-צוקרמן
עיצוב שיער: בועז עוזרי
איפור: חן אלקבץ
הזמנות: שירן אטד
עיצוב: רוני ודניאלה Roni & Daniela Event Design