בהשראת הגן האנגלי: קולקציית 2018 של אליה וטין

26, נובמבר 2017

מאת nirn

מרבצי דשא גדולים, בריכות נוי, עצים ירוקים ומבנים עתיקים – לא, אנחנו לא מדברות על החופשה החלומית הבאה שלנו, אלא על ההשראה לקולקציית שמלות הכלה של המעצבת אליה וטין לשנת 2018.

ההשראה לקולקציה היפיפייה, המכונה "Sounds Of Whisper", נולדה מתוך המחשבה על השילוב ההרמוני והרומנטי שבין צמחייה לבין בנייה במרחבים פתוחים נרחבים, אשר מעצימים ומדגישים את יופי של הטבע.

הגן האנגלי הוא למעשה סגנון באדריכלות נוף שהתפתח באנגליה של המאה ה-18 על פיו עקרונות התכנון והיצירה של אותם נופים מלאכותיים בעלי מראה טבעי יוצרים מראה מוקפד, שמתקיים בדיוק בתווך שבין הטבעי למלאכותי.

Sounds Of Whisper

בדיוק כמו בגן האנגלי, בקולקציה החדשה של אליה וטין קיים מתח בין הטבעי למלאכותי אשר בא לידי ביטוי בבחירת הבדים, הגזרות, החיתוכים והאלמנטים העיצוביים.

הבדים הנשפכים בקולקציה יוצרים תחושת זרימה מתמשכת המקבילה לרחשי מים רכים, בשילוב טקסטורות עשירות וגזרות מדויקות הקולקציה מצליחה להציג הרמוניה ייחודית ומושלמת.

בדיוק כמו עונות השנה המשתנות ומשפיעות על המראה הכולל של הגן, כך גם ניתן למצוא בשמלות הכלה קריצות לתופעות טבע שונות כגון שלג, פריחה ורוח.

"בגנים האנגלים יש העצמה של הטבע, שהוא אינו טבעי אלא מוקפד ומועצם", מסבירה וטין ומוסיפה, "מצד אחד, השמלות עם המון טקסטורות שמתכתבות עם הטבע ומצד שני מאוד מוקפדות ומדויקות".

אנחנו מאמינות כי הקולקציה הקסומה מבית אליה וטין תתאים בדיוק לכלה שמחפשת אחר שמלה שתבטא את הניגודיות המיוחדת באישיות שלה – מצד אחד כלה נשית ורומנטית ומנגד חזקה, עוצמתית ולא מתפשרת.

את הדגמים ניתן להשיג בסטודיו של אליה וטין ברחוב משכית 3, הרצליה פיתוח, בתיאום מראש. לפרטים: 072-3924556

קרדיטים:

שמלות כלה: אליה וטין

צילום: אלכס ליפקין

איפור: נאור אפל

שיער: זיו אמסלם

דוגמניות: טוניה ודניאל ל-Mc2

מקום: דופלקס הרצליה

מעצבת תפאורה: לה פלור