10 שמלות כלה שאתן חייבות לבדוק בסייל של לירון פרטוש

22, יולי 2018

מאת nirn

מעצבת שמלות הכלה לירון פרטוש, שהצטרפה לאחרונה לנבחרת הספקים ההיסטרית שלנו, עורכת מכירת חיסול בסטודיו שלה לרגל המעבר לסטודיו החדש ואנחנו מתרגשות בשבילכן.

במסגרת הסייל, כל שמלות הכלה למכירה במחירי חיסול אטרקטיביים בין 1,000-6,000 שקלים בלבד. המכירה תתקיים בסטודיו של לירון פרטוש ברחוב חיים ויסבורג 22, רחובות בין התאריכים 15-25.07, בתיאום מראש עם המעצבת בטלפון: 072-3719194.

מבין שמלות הכלה שנמצאות כעת בסטודיו ואותן תוכלו לרכוש במחיר המיוחד, ניתן למצוא גם דגמים מקולקציית 2018 של המעצבת, המכונה הכפר האורבני.

את ההשראה לקולקציה קיבלה לירון מטיול משפחתי בברלין, כאשר הגיעה במקרה לעיר שנראתה לה כמו כפר קטן.

השילוב שבין הכפריות והארציות לבין העולם המודרני והאלגנטי השאיר חותם עמוק אצל המעצבת לירון פרטוש, שעם חזרתה לארץ הובילה ליצירת הקולקציה החדשה בהשראת המקום.

"זה היה שילוב קונטרסטי ומיוחד כל-כך, שביחד יצרו דבר חדש ומעניין", סיפרה לנו המעצבת לירון פרטוש. "ההשראה לקולקציה דומה באופן מסוים גם לכלות שלי. חיבור מושלם בין רוך, עדינות וציוריות, לבין המודרניות שמביאה איתה 2018, עם אלגנטיות מסחררת וגלאם בלתי מתפשר".

בשמלות הכלה של הקולקציה חיברה המעצבת בדים נשפכים, רכים ונעימים עשויים משי, לבין תחרות ממקומות שונים בעולם כמו פריז ואיטליה.

"החיבור בין הבדים והתחרות יוצר את הדבר המרגש ביותר עבורי ועבור הכלות שלי – חלום שהופך למציאות".

לרגל הסייל המטורף בסטודיו של לירון, החלטנו לרכז עבורכן כמה מהשמלות הפייבוריטיות שלנו שאתן חייבות לבדוק:

מקסימום גלאם

ללירון מבחר שמלות מבדים משובצים חרוזים, פייטים ואלמנטים מנצנצים אחרים לאפקט גלאמי מרהיב.

אנחנו אהבנו במיוחד שתי שמלות כאלו, האחת מקולקציית 2018 והאחרת מקולקציית 2017, שתיהן בעלות שרוולים ארוכים עם אלמנטים סקסיים כמו: מחשוף קדמי, מחשוף אחורי ושילוב של משחקי שקיפויות.

מקסימום רומנטיקה

המראה הרומנטי והלוק הבוהמייני היו חלק מהטרנדים החמים בעונות האחרונות, כך שאם אתן מחפשות שמלות מלאות תחרות, שכבות בד ומלמלות – אצל לירון תמצאו מבחר כאלו, ממש כמו שלוש השמלות הבאות:

מקסימום נוחות

גם שמלות הגלביה של לירון פרטוש הן האופציה המושלמת לכלות שמחפשות שמלת כלה שכיף ונוח לרקוד איתה.

בקולקציית 2018 תמצאו למשל שמלת גלביה מבד כסוף מבריק ואילו בקולקציית 2017 תמצאו שמלת גלביה לבנה עם שילובי בד תחרה.

מקסימום מודרניות

מי שמחפשת אלטרנטיבות מתוחכמות לשמלת כלה מסורתית, בוודאי תוכל למצוא את מבוקשה אצל לירון פרטוש. כך למשל, מצאנו אצלה אוברול לבן שעשה לנו פרפרים בלב, וגם חליפות שתי חלקים עם מכנסיים או חצאית.

המכירה תתקיים בסטודיו של לירון פרטוש ברחוב חיים ויסבורג 22, רחובות בין התאריכים 15-25.07, בתיאום מראש עם המעצבת בטלפון: 072-3719194.