הדובדבן שבקצפת: הצצה לקינוחים הכי שווים בחתונה

27, דצמבר 2018

מאת nirn

צילום: ארטיק

צילום: ארטיק | קינוח: גרייס

חג חנוכה, כן, כן החג המשמין ביותר שידע עם ישראל. החג שבו הפיד שלנו מתמלא בתמונות פוטוגניות של סופגניות מושחתות בציפוי גנאש שוקולד או עוגיות אוריאו וספינג'ים מהולים בסוכר טהור, הוא בדיוק הזמן לקבוע ערב טעימות לקראת החתונה.

שכחו מהבאן בקבלת פנים, הסטייקים או הפירה בטטה, הדבר שהאורחים מחכים לו כל הערב הם כמובן המתוקים שהפכו בשנים האחרונות למושחתים, מיוחדים וטעימים – וזו משימה לא פשוטה לצלוח כשמדובר בקינוחים כשרים. קבלו את הקינוחים הכי שווים שישכיחו מכם את הצרבת שהשאירו הסופגניות.

צילום: באדיבות עלמה

צילום: באדיבות עלמה

צילום: באדיבות עלמה

צילום: באדיבות עלמה

צילום: באדיבות עלמה

צילום: באדיבות עלמה

הפבלובה של הטבע: עין חמד

 

בין שלל הקינוחים המיוחדים בגן האירועים עין חמד, אפשר למצוא את המבוקש ביותר – הפבלובה. מתוק במידה, לבן כמו שמלת כלה, יפיפה ואהוב על רובנו. הוא קשיח מעט מבחוץ וסופר רך מבפנים, כל ביס יותר טעים מהקודם. מה שמיוחד בפבלובה של עין חמד הוא שהמילוי שלה נעשה בעבודת יד – כאן מכינים ריבת פירות יער, תותים, אוכמניות ואפילו ריבת שרי. הקינוח מוגש ומצולחת במרכז רחבת הריקודים לעיני האורחים. לטבעונים שבנינו יש גם אופציה טבעונית טעימה בדיוק כמו המקור.

צילום: Mruwka photography

צילום: Mruwka photography | קינוח: עין חמד

מתוקים לכולם: עלמה

 

הקינוחים של עלמה לא רק נראים טוב (ומצטלמים מעולה), הם גם מאד טעימים והכי חשוב הם מיועדים לכולם – לטבעוניים, אנשים עם רגישות לגלוטן ולשומרי כשרות. הקינוחים מוגשים בעמדות פרונטליות ומורכבים לעיני האורחים. בין שלל הקינוחים תמצאו צ'ורוס וופל בלגי, באונטי קוקוס (בדיוק כמו החטיף), וולקנו אגוזים, סולרו הדרים (כזה שמזכיר את הארטיק), פאי לימון ופרלין קרמל תפוז.

צילום: באדיבות עלמה

צילום: באדיבות עלמה

קאפקייקס מדויקים: קדם

 

למה להסתפק בקינוח אחד כשאפשר כמה? במתחם האירועים קדם בוחרים להגיש המון טעימות של מתוקים קטנים וטעימים שנאכלים בביס. לצד הרחבה ניצב שולחן גדול ויפיפה עמוס עוגות, עוגיות, פטיסרים והמון הפתעות מתוקות ומיניטוריות כמו מרנג לימון שרוף, קרמבו שוקולד של החורף, ביצת הפתעה משוקולד מריר, סופלה שוקולד, מקרונים והשוס – קאפקייקס בטעמים משגעים.

צילום: קמפרי ולימון | קדם

צילום: קמפרי ולימון | קינוח: קדם

סופגניות כל השנה: גרייס

 

חובבי הבצק המטוגן, רשמו לעצמכם – בגן האירועים גרייס סופגניות מוגשות כאן כל השנה. מדובר במאפי דונאטס צבעוניים מעוררי תיאבון שתלויים על קיר גדול ומרשים. הציפויים צבעוניים והטעמים מגוונים – מטעמי פירות כמו תות, אוכמניות ובננה ועד טעמים של חלבה, שוקולד ומסטיק. מלבד הטעמים המענגים, העמדה מהווה אטרקציה פוטוגנית ומושכת עבור האורחים. אבל זו לא האטרקציה היחידה – בגרייס כבר הבינו שהקינוח הוא החלק החשוב בחתונה וזו הסיבה שבר הקינוחים פתוח לאורך כל האירוע.

צילום: Art Amir

צילום: Art Amir | קינוח: גרייס

טעם של ילדות: ארקה

 

עמדת הקינוחים ההיסטרית של ארקה לא משאירה הרבה ברירות כך שאתן תהיו חייבות לטעום לפחות קינוח אחד מתוך המבחר המשגע. מדובר בשולחן עמוס פטיסרים המשלבים טכניקות קולינריות חדשניות וקלאסיות. בין המתוקים המעולים תוכלו למצוא אינטרפרטציה לחטיפי שוקולד שאנחנו מכירים מהבית – סניקרס עשוי שכבות שוקולד וחמאת בוטנים או לוליפופ קוקס קרמל. בארקה עשו מחווה גם לארטיק "מגנום" בדמות שוקולד מריר עטוף בשוקולד לבן וברס.

צילום: People

צילום: People | קינוח: ארקה