הוא אמר כן: כך תציעי נישואים לבן הזוג שלך

6, מרץ 2019

מאת nirn

אתם יחד כבר מספיק זמן כדי שתדעי שזה "זה" ויש סיכוי טוב שאתם אפילו מדברים על האופציה של  להתחתן מתישהו בקרוב.

ברוח יום האשה חשבנו: למה בעצם שלא תיקחי את המושכות לידיים ותציעי לו להתחתן?

אם הרעיון "המשוגע" הזה, של שוויון בין המינים גם בכל מה שקשור לחתונה וילדים – לא מבריח אותך ואולי אפילו מסקרן אותך מספיק כדי שתשקלי את זה ברצינות, יש לנו גם 5 רעיונות להצעות נישואים מדהימות, שיהפכו אותך רשמית למלכת העולם.

רק אל תשכחי לחזור לספר לנו איך היה, הא?

 1. כדור ההפתעות

זוכרת את משחקי "חבילה עוברת" מימי הילדות העליזים? אז הנה דרך מדהימה להציע לגבר שלך להתחתן איתך: ארגני חבילה מלאה בפיצ'יפקעס קטנים ממהלך הקשר שלכם ומלאה מתנות אהבה קטנות: תמונות פולארויד, קופוני אהבה, כרטיסים לסרט, אפילו התכתבויות שהדפסת מהוואטספ.

את כל אלה ארזי שכבה אחר שכבה לתוך כדור הפתעות, שבתוכו המתנה הגדולה מכולן: טבעת או שעון יפה יחד עם ההצעה שלך, שיהפוך לחתן שלך באופן רשמי.

2. אני והחבר'ה

אין לנו ספק שאת חייבת להיות סופר מגניבה (ואמיצה!) אם החלטת לקחת את העניינים לידיים ולהיות הצד שמציע. אז אם כבר אומץ, למה שלא תגלי לחבר'ה שלו את הסוד ותיעזרי בהם כדי לארגן את הרגע המושלם שלכם?

אפשר להזמין אותו לערב בנים ולתת תפקיד לכל אחד מהחברים, שיריעו ברגע שהוא יגיד לך 'כן'. אין לנו ספק שמכאן והלאה אתם תהפכו לאגדה של החבר'ה.

 3. חפש את המטמון

בינינו, את הפרס הגדול שלו (את!) הוא כבר מצא, אבל זה לא אומר שאי אפשר להשקיע בהצעת נישואין סטייל "חפש את המטמון". הכל יתחיל ברמז שימתין לו בבית שלכם וישלח אותו למסע הרפתקני ונוסטלגי בין תחנות חשובות מהקשר שלכם, שבהן אפשר לארגן אנשים שונים שייתנו לו רמזים נוספים.

בתחנה האחרונה תמתיני כמובן את בעצמך – עם טבעת או שעון והשאלה הגדולה: האם תתחתן איתי? אין לנו ספק שהוא יגיד כן.

4. הסיפור שלנו

אם הפקות גדולות הן פחות הקטע שלך, את יכולה ללכת על הפקה קטנה, אינטימית ומרגשת: ביום השנה שלכם, או באירוע חשוב אחר, הדפיסי ספר תמונות מלא בברכות, שירים ותמונות מהרגעים הכי יפים שלכם יחד. בעמוד האחרון צרפי את הצעת הנישואין והתכונני להמון המון התרגשות.

 5. אין כמו בבית

לקינוח, אין ספק שהצעות גרנדיוזיות והפקות גדולות הן מרגשות, אבל לפעמים – דווקא ההצעות הכי יפה הן אלו שמגיעות באינטימיות של הבית. את יכולה לבשל לו ארוחת ערב שווה במיוחד ואז להקרין לו סרטון מצחיק שצילמת שבסופו תשאלי את השאלה הגדולה.

את יכולה ליצור משחק קופסא יפהפה בסגנון "מונופול" שאחד הכרטיסים בו יהיה כרטיס שטומן בחובו את השאלה. את גם יכולה לארגן לו שביל של עלי כותרת שיוביל לחדר השינה, שם תחכי לו עם טבעת או שעון, או שאת יכולה פשוט לתפוס רגע אחד קטן ונינוח, הרגע הכי בנאלי כביכול – ולשאול אותו אם הוא יסכים להיות שלך לתמיד. אין לנו ספק שהוא יגיד לך כן.