חלום ליל קיץ: 4 לוקיישנים שווים לחתונות קיציות חלומיות

19, יוני 2019

מאת nirn

צילום: שי בוזגלו

צילום: שי בוזגלו | צל החורש

אנחנו לא יודעות אם שמתן לב, אבל כמעט בלי שהרגשנו עונת החתונות 2019 נפתחה רשמית. מעבר לעובדה שבזמן הקרוב כולנו נקפץ מחתונה לחתונה, יש לנתון הזה משמעות חשובה נוספת: הקיץ כבר איתנו, כלומר, זה הזמן המושלם לשאוב השראה ולתכנן את החתונה הקיצית שתמיד חלמתן עליה.

אבל לפני שיורדים לפרטים הקטנים, צריך להתחיל מבראשית וקודם כל לסגור את הגן, האולם, או מתחם האירועים שהכי יתאים לחתונה שעליה אתן מפנטזות. אל דאגה: כרגיל אנחנו לא משאירות אתכן להתמודד לבד עם הבחירה הזו ולכן קיבצנו בשבילכן ארבעה מקומות מופלאים לערוך בהן חתונת קיץ מושלמת.

וייב טבעי: צל החורש

 

אם אתן מאלו שאוהבות טבע ומחפשות מקום קסום, בטוח תתאהבו בגן האירועים צל החורש. מעבר למיקום הנוח באזור השרון (המקום נמצא בבית ברל), תמצאו פה גן פתוח שמוקף בחורש טבעי וכולל אזור קבלת פנים, בריכה שווה (שמתאימה במיוחד למי שמתכננים לכלול גם מסיבת בריכה בחתונה שלהם), רחבת ריקודים מרווחת שמצוידת במיטב אביזרי התאורה וההגברה וגם תפריט טעים ברמות על, שתוכנן בידי השף ניר צוק. לא יודעות מה איתכן, אבל בא לנו לקפוץ לשחייה מרעננת בבריכה של צל החורש.

צילום: שי בוזגלו

צילום: שי בוזגלו | צל החורש

צילום: אבי דואק

צילום: אבי דואק | צל החורש

וייב כפרי: חלום בחווה

 

מי מכן שחולמות על חתונה קיצית בניחוח כפרי, חייבות לבדוק את חלום בחווה. מדובר במתחם אירועים באווירה כפרית משגעת. למרות שהמקום עצמו ממוקם בחדרה, ודווקא לא בלב לבו של כפר קטן, כשתיכנסו פנימה תרגישו שהגעתן לעולם אחר. מעבר לגן רחב הידיים שמוקף בעצי דקל תמצאו פה גם בריכה יפהפייה, שתתאים מאוד למי מכן שחולמות על מסיבת בריכה שווה כחלק אינטגרלי מהחתונה. גם החלל הבנוי שבמקום יתגלה בפניכן כיתרון ענק: אחרי הכל, אי אפשר להשוות ריקודים במזגן בשיא הקיץ, לריקודים בלחות הכבדה בחוץ – שמאפיינת את העונה החמה.

צילום: לבנה צלמים

צילום: לבנה צלמים | חלום בחווה

צילום: לבנה צלמים

צילום: לבנה צלמים | חלום בחווה

וייב מרענן: עדן על המים

 

ככלות שמתכננות להתחתן בקיץ, אין לנו ספק שתאהבו את עדן על המים – גן מושלם הממוקם בלבם של פרדסים ושדות באזור השרון. עם אזור קבלת פנים שנושק לשתי הבריכות במקום (אחת לנוי בלבד ואילו השנייה מתאימה גם לשחיה), אזור חופה שיושב ממש בתוך המים של הבריכה הגדולה ואזור מקורה לשלב האוכל והריקודים – באמת שאי אפשר לבקש מקום שזועק "חתונת קיץ!" יותר מזה. כל מה שנשאר לכן לעשות הוא להכין את בגדי הים (ולוודא שהאורחים שלכן יכינו גם את שלהם) ולהגיע לרקום את חלום ליל הקיץ הפרטי שלכן.

צילום: פוטוגנים

צילום: פוטוגנים | עדן על המים

צילום: פוטוגנים

צילום: פוטוגנים | עדן על המים

וייב אורבני: אווניו

 

אם אתן מאלו שאוהבות אירועים באווירה אורבנית, כדאי שתבדקו את אווניו – מתחם האירועים הלוהט בקריית שדה התעופה אשר במרכז הארץ. לא משנה אם אתן מתכננות אירוע קטן ובוטיקי, או חולמות דווקא על חתונה גדולה בהשתתפותם של מעל ל-500 מוזמנים, כאן יישמחו לעזור לכן לתפור את האירוע המושלם.

בהתאם לכמות המוזמנים שלכן תתבקשו לבחור בין שני אולמות: הראשון מתוכנן לחתונות גדולות של עד 1,200 איש ואילו השני מתאים במיוחד לאירועים קטנים יותר (עד 450 איש) באווירה אורבנית-בוטיקית. לא משנה באיזה אחד תבחרו, צוות המקום יישמח לעזור לכן לעצב את חתונת החלומות שלכן על פי כל קונספט שתבחרו. במקום תמצאו את מיטב ציוד ההגברה והתאורה ואפילו קיר לדים מיוחד, כך שתוכלו להיות בטוחות שאתן מכוסות מבחינה טכנית. גם בגזרה הקולינרית מצטיינים כאן, עם תפריט עשיר שמורכב מחומרי הגלם הטריים והטובים ביותר, כך שאף אחד מהאורחים שלכן לא יצא רעב.

צילום: באדיבות Avenue

צילום: באדיבות Avenue