All That Glitters – מתכוננים לערב הנוצץ ביותר של השנה

31, דצמבר 2015

מאת nirn

חיכינו להן 365 ימים- חגיגות השנה האזרחית החדשה. אין דבר שאנחנו אוהבות יותר מאשר את אווירת המסיבה הנצחית, זאת המשובצת נצנצים, התרגשות וגישת Over The Top כובשת. כזאת שעוטפת הכל בגליטר מנצנץ ומכתירה מחדש את הערב בו רצוי, יותר מתמיד, לשבור את החוקים וללכת על כל הקופה. לא משנה לאן ניקח את זה, כל עוד הכל יהיה עטוף גלאם סילבסטר מובהק, ולכן- החלטנו לקחת את הפקת הבית המיוחדת שלנו לכיוונים שונים. עיצובי שולחן עשירים, מוגזמים, מלאי פרטים ותזוזה קופצנית ודינמית של מסיבות סילבסטר אמיתיות ולוהטות שהתקיימו בין שלל דפי ההיסטוריה.

All That Glitters

פלטות צבעים מטאליות, נצנצים זוהרים לצד אורות ניאון מהבהבים: כל מה שצריך באמת בכדי לחגוג סילבסטר במועדונים הנחשקים מסביב לעולם- האווירה המחייבת והאקסלוסיבית נשברת לרסיסי קונפטי מוזהבים בשולחן ה-V.I.P הזוהר של הערב. לא צריך דבר מלבד אביזרי מסיבה מוגזמים וצבעוניים, מלאי Fun טהור ומצועצע שאף אחת לא תוכל להישאר אדישה אליו כאשר הספירה לאחור תתחיל לתפוס תאוצה.
.

The 20's

בשנות העשרים של המאה הקודמת ידעו איך לחגוג. התפתחות סגנון ה- Art Deco הביע התמקדות ביצירת פרטים קטנים ומושלמים שיצרו מסיבות מדוקדקות ופלאיות, מלאות עושר ויוקרה. קווים גאומטריים, שמפנייה נשפכת ממגדל גביעי זכוכית בוהקים ומלוכת הגוון המוזהב במסיבות פאר שנמשכו ימים ולילות. סילבסטר של וינטג' מהבציר המשובח ביותר בהיסטוריה.
.

Midnight in Paris

חזרה בזמן אל ערבים בלתי נשכחים, עמוסי אבסינתנט, שיק פריזאי מדוקדק, אסתטיקה וערבוב תקופתי מובהק: כך זה נראה ששנות העשרים פוגשות את תקופת בל אפוק. ערבוב פוסטמודרני של זיכרונות מעיר האורות בה המסיבה לעולם לא נגמרת, אלא רק נמשכת אל עבר היום הבא. הוגי דעות, אמנים ורקדניות במחול דימיונות סוער שלימד את העולם איך עושים את זה, עם סטייל.

The Bling Ring

בוני וקלייד, גרסת שנת 2004. כל מה שנוצץ ומוגזם הוא חלק מהעניין: מותגי יוקרה, פאריס הילטון וצבע ורוד בוהק- כמה שיותר ממנו. חגיגה אמריקאית וקיטשית של עושר וראוותנות מלאת חטאים קטנים ומתוקים, תיעוד עצמי אובססיבי, התפתחות חיי הסושיאל באינטרנט לצד נהרות של יהלומים. קבוצת המתבגרות ששדדו באותה התקופה את בתי הסלבס בהוליווד הפכה לסמל אלמותי לתקופה בה ה-Teenage Dream היה להופיע בתוכנית הנובורישית "Sweet 16" בערוץ אמ.טי.וי.

Bedroom Party

המסיבות הטובות ביותר מתקיימות בחדר השינה. אלמנטים רכים מעולמות הברולסק, צבעי פודרה חלומיים, סדיני משי רכים לצד דברי מתיקה קטנים ומעודנים, בקבוקי שמפנייה מעוצבים, תחרות וסקס-אפיל מנצח יהפכו את מסיבת הסילבסטר שלכן לגרסה בוגרת ונוטפת סטייל על מסורת ה-Slumber Party הכל אמריקאית. חלומות על דיטה ון טיז.

Black Tie

נשפים, הופעות אופרה אקסלוסיביות וקוד לבוש מוקפד ואלמותי הופכים את מסיבות ה- Black Tie לאירועי גאלה חגיגיים של ממש. אלגנטיות קלאסית ומדויקת לצד כוסות קריסטל עמוסים שתייה חריפה, שיחות סמול-טוק, חפתים מוזהבים ושמלות ערב נשפכות יגרמו לכן לחלום על חגיגות סילבסטר עם ג'יימס בונד האנגלי במוזיאון המט בניו-יורק.