הפקת פסח: סידורי שולחן פרחוניים

21, אפריל 2016

מאת nirn

פשטות קלאסית, טבעית וכובשת: הפקת סידורי שולחנות החג שצילמנו לכן, הקוראות שלנו, לכבוד חג הפסח של שנת 2016 מוקדשת כולה לסטייל בלתי מתאמץ ופרחוני, כזה שיגרום לכן להרגיש כמו אגדה אביבית של ממש.

כל שנה אנו נתקלות באותה הדילמה: כיצד נוכל לקשט ולאבזר את שולחן החג שלנו מבלי לחטוא בהגזמת יתר עמוסה ומיותרת? התשובה כמובן, נמצאת כמו תמיד בטבע. פרחים גבירותיי, פרחים. אותם ממתקי צוף טבעיים אשר ביכולתם לגרום גם לשולחן החג המנימליסטי ביותר לקבל אווירה של מסיבת גן אוורירית וקלילה. הבחירה כמובן, כולה שלכן: כאן תוכלו לבחור בין פריחות סבוכות, עשירות עלי כותרת ופרטים לבין קווים עדינים ורומנטיים יותר, נקיים ומלכותיים כמו שאתן אוהבות.

בהפקה שלנו התמקדנו ב-4 קבוצות צבע מרכזיות ונכונות לעונה, כאשר כל אחת מהן מאפיינת ז'אנר עיצובי אחר. בחרנו להשתמש במגוון פרחים לפלטות הצבעים שלנו: ליליאנטוס לבנים, ורדים בגוון סוויט אבלנש ופודרה, אדמוניות לבנות ומג'נטה, ציפורן אמריקאית בגוון פודרה, פרח נר המדבר, פרוטאה כתומה, כוחיה אפורה ופרח שדה טווידה.

זוכרות כי בשבוע שעבר סיפרנו לכן על מהפכת הניוד
שכבשה באופן סופי את עולם האופנה? ובכן, נדמה כי בחג הקרוב היא מגיעה לשולחנות החג של כולנו: אנחנו מדברות על פריחה בגווני ניוד קרמי המשלבת נגיעות של ורודים עדינים לצד כתמי שמנת מדויקים. פלטה של פריחה בצבעי סגול-תכלת רכים תתאים במיוחד לשולחנות פסטורליים וכפריים יותר, בעוד כי פלטות בוהקות בצבעי כתום-אדום יתאימו לשולחן מנימליסטי המחפש זריקת צבע מקורית מלאת תעוזה. כמובן שאי אפשר בלי פריחה צחורה בעלת שיק על-זמני מנצח בגישת "לבן על לבן" קלאסית למדי.

אם בכל זאת אתן אוהבות להתייחס לכל הפרטים הקטנים, נמליץ לכן לצרף לחגיגה גם מפיות תואמות ואיכותיות לצד סרטי משי רכים, אשר יחדיו יעצימו את לוק השולחן ויעניקו לו ערך מוסף, אישי ומרגש. רק תראו מה הטבע יכול לעשות- חג אביב שמח!