1947 מציגים: חתונת הסילבסטר הנוצצת שלי

21, דצמבר 2016

מאת nirn

%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%a8%d7%aa-4

חתונות קונספט תמיד היו מגניבות בפני עצמן, אבל כשזה מגיע לחגיגות הסילבסטר, אין עוד ערב כזה בשנה. כשאווירת נצנצים ופייטים אופפת את האורחים, רגע לפני כניסתה של השנה האזרחית החדשה, מתחם בית אירועים 1947 בשיתוף המעצבת טאיס גולדנברג יצאו להפקת סילבסטר מנצנצת, רוויית אלכוהול ומלאת השראהה לקראת הערב הכי Glam בשנה. היכונו לחתונת קונספט באווירת סילסטר, כי אם כבר חגיגות אז עד הסוף, It'ss Time To Double Party.

אז מה דעתכם על חתונת סילבסטר נוצצת ומלאת סטייל? כזו שיורדת לפרטים הקטנים ושמה דגש על הדיטייליס שהופכים את החתונה הבנאלית למסיבה אמיתית? באמצעות שילובים של שחור לבן והרבה קונפטי לצד עמדת שמפניה מרהיבה המורכבת מבקבוקים אישיים, כוסות הזוכות לשרשראות צ'ארמס מעוצבות ומיתוג שעושה כיף תוכלו להרים חתונת נושא בערב הכי אקסקלוסיבי בשנה.

הבחירה במשקה האצילי והמבעבע כאלמנט מוביל בהפקת הסילבסטר היא בלתי נמנעת, אך כמו שהקלישאה אומרת 'עם האוכל בא התיאבון', כך גם השמפניה מביאה איתה המון פאן ומעלה את מצב הרוח.

על צילומי ההפקה הופקדו צוות הצלמים המוכשר Gil&Ron wedding photography שהביאו פרשנות טבעית ונטולת פילטרים לחתונת הסילבסטר הנוצצת. על רקע גרפיטי וקיר בריקים מבית אירועים 1947, ללא ספק מדובר בלוקיישן המנצח לחתונת סילבסטר, כי איפה תמצאו עוד מקום בתל אביב שמשלב מטבח שף, חצר אורבנית וכתובות גרפיטי מגניבות?

ובכן זוגות יקרים, אם חשקה נפשכם בחתונת נצנצים ופייטים שמשלבת חגיגה כפולה, חתונת הסילבסטר היא בדיוק בשבילכם. ועכשיו קבלו ים של השראות. לחיים.