גן אירועים שרונית מציג: עונת החתונות בסימן שוק קולינרי

9, מאי 2017

מאת nirn

לאחר חודשים של חשיבה מחוץ לקופסא, איתור הטרנדים המובילים בשוק, השקעה באספקטים הגדולים והקטנים וכמות השראה בלתי נדלית, נשמעה יריית הפתיחה של עונת החתונות במתחם שרונית – גן אירועים בטבע ואת זה אתם בטוח לא תרצו לפספס.

באווירה מזמינה וסופר צבעונית בהשראת שוק קולינרי, לצד דוכני אוכל מסוגים שונים, סידורי פרחים צבעוניים, ריהוט אקלקטי ברחבי הגן, כיסאות עץ, חופת במבוק ושרשרת נורות שיצרה תאורת קרקס בעיצובם של חברת הבית Details – מתחם גן האירועים שרונית עטף אותנו באווירת קיץ שמחה ומבטיחה, רגע לפני השיא של עונת החתונות.

בשונה מקונספטים רבים שיש לעונת החתונות להציע, כשמדברים על חווית שוק קולינרי, האוכל הוא ללא ספק הקו מנחה של הערב ובמקרה של שרונית – גן אירועים בטבע, הנוסחה פשוטה: שימוש בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים שיש בשוק לצד הגשה מוקפדת וחדשנית.

מכאן כל מנה בתפריט שמוגשת בעמדות השונות של השוק הקולינרי היא חגיגה לעיניים ולחיך הישראלי. החל מדוכני אנטריקוט, שווארמת גירוס יוונית ונקניקיות מסורתיות, דרך עמדות דגים שעושות כבוד לים, סלטים מרעננים, תבשילים בייתים ואפילו עמדה שכולה על טהרת הטבעונות.

בין עמדות השוק הקולינרי תקבלו חווית טעמים וריחות ייחודית ששייכת אך ורק לגן אירועים שרונית.

ובאשר לכם זוגות יקרים, בין אם חלמתם על חתונת קונספט בסגנון כפרי, יווני, טרופי או רומנטי – השטח המוצע בגן אירועים שרונית משתרע על פני 12 דונם ומכיל צמחייה טבעית שופעת ופינות חמד קסומות, כל שהאופציה לשחק עם המתחם, להרחיק לכת עם הדימיון ולהגשים את חתונת הקונספט שלכם תמיד פתוחה בפניכם.

אנחנו התאהבנו באווירה הכללית ששוררת בגן האירועים שרונית, ספסלי העץ הפזורים בגן הקסום לצד פינות ערסלים מזמינות הוסיפו למתחם תחושה מזמינה ומשוחררת, מעין אנרגיות של חופש שרק גרמו לנו לרצות להישאר בגן המטופח ורחב הידיים.

בשילוב קולקציית כלים חדשה, כלי חרס, פרחי ליזיאנטוס ואמרנטוס, צבעוניות של צהוב לימון וטורקיז רענן – גן האירועים שרונית לבש חג והוא ללא ספק מוכן ומוזמן באופן רשמי לחגוג את עונת החתונות הקיצית בשיא הסטייל.