טקס פרסי האמי 2017: השמלות הכי יפות של הכוכבות

18, ספטמבר 2017

מאת שיר וורובל

ייתכן שהדיבורים על ירידת כוחה של האופנה האמריקאית היו מוקדמים מידי, לפחות אם שואלים את הכוכבות שהגיעו אמש (א') לטקס פרסי האמי ה-69. רבות מהמתלבשות הטובות של הערב הציגו אאוטפיטים שנתפרו על ידי בתי אופנה אמריקאיים כמו קלווין קליין, Prabal Gurung, קרולינה הררה וטובים אחרים.

אמנם לא ברור אם מדובר בצירוף מקרים או בניסיון תמיכה בארצות הברית, שלאחרונה מופיעה בכותרות מכל הסיבות הלא נכונות, אך לאור העובדה שהפוליטיקה האמריקאית עלתה לא מעט בטקס עצמו, נראה שהכיוון הוא דווקא האופציה השנייה.

מבחינת הצבעוניות, הבחירה המועדפת על רבות מהשחקניות שפקדו את האירוע היו שמלות בצבע כסף. צבעים נוספים שבלטו על השטיח האדום היו לבן, גווני פודרה ואדום לוהט.

אז מה היה לנו בטקס פרסי האמי 2017? בחלוקה גסה ניתן לחלק את הלוקים לשתי קטגוריות – שמלות נשף גדולות קלאסיות או שמלות בודיקון חובקות גוף, אך ללא ספק ניתן לטעון שמבחינת הגזרות, קיבלנו מקבץ אאוטפיטים מגוון ביותר השנה וכדי שלא תצטרכו להתאמץ יותר מידי, אספנו עבורכן כמה מהשמלות הבולטות ביותר שכיכבו על השטיח האדום.

הזוכות הגדולות

השחקנית ניקול קידמן, שבחרה בשמלה אדומה לוהטת מבית Calvin Klein by Appointment, נראתה פשוט מצוין על השטיח האדום.

קידמן שזכתה בפרס השחקנית במיני סדרה "שקרים קטנים גדולים" אמרה על הבמה שהיא חולקת את הפרס עם שותפתה לסדרה, השחקנית ריס וית'רספון. לשמלה הלוהטת צירפה קידמן תכשיטים מבית הארי וינסטון וזוג סטילטו אלגנטים שללא ספק התאימו למעמד המכובד.

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

השחקנית ריס וית'רספון שאמנם לא זכתה בפרס משלה, אך סדרת הדרמה שבה כיכבה וגם שימשה כמפיקה בפועל, "שקרים גדולים קטנים" זכתה בפרס המיני סדרה.

וית'רספון בחרה ללבוש שמלת חליפה שנתפרה במיוחד עבורה על ידי בית האופנה של סטלה מקרטני, אליה צירפה נעלי עקב קלאסיות של כריסטיאן לובוטין. מיעוט התכשיטים והשיער הפזור המוחלק השוו לה מראה אלגנטי אך לא מתאמץ מדי. לטובה או לרעה? את זה כבר אתן תחליטו.

השחקנית המוערכת אליזבת מוס, אשר קטפה אמש את פרס השחקנית הטובה ביותר במסגרת השתתפותה בסדרה "סיפורה של שפחה", בחרה ללבוש שמלת סטרפלס ורדרדה מבית האופנה של Prabal Gurung במראה אלגנטי שהזכיר לנו נסיכת PROM בדרך לנשף הסיום.

הלוק של מוס כלל שיער פזור, איפור במראה טבעי ונעלי עקב בצבע תואם, שיצרו מראה מאוד נינוח וקלאסי.

זו הייתה הזכייה הראשונה של מוס בפרס האמי הנחשק, לאחר שש מועמדויות בטקס, מה שכנראה מסביר את ההתרגשות הגדולה שלה בזמן נאום התודות שנשאה על במת הטקס.

יפות בלבן

השחקנית היפיפייה, אוון רייצ'ל ווד, פקדה את השטיח האדום בחליפה לבנה שעוצבה על ידי ג'רמי סקוט למוסקינו במיוחד עבורה.

השחקנית כבר הגיעה לכותרות בתקופת טקסי הפרסים הקודמת על כך שהעדיפה חליפות מסוגננות על פני שמלות ערב והמשיכה עם אותו הקו גם השנה. החליפה אותה לבשה כוכבת הסדרה "ווסטוורלד" כללה ג'קט לבן בגזרת חצי, בשילוב שרוולים ארוכים, כפתורים גדולים ומכנסי פעמון רחבים במיוחד שהדגישו את גזרתה הצנומה. אנחנו לגמרי התאהבנו.

A post shared by Moschino (@moschino) on

השחקנית הצעירה מילי בובי בראון שוב הוכיחה את צדקת הטייטל שלה כ-'It Girl' הבועטת של הוליווד עם שמלה מבית קלווין קליין.

שמלת הטול הלבנה נפוחה היא בחירה נפלאה עבור בת ה-13, שהייתה מועמדת לפרס שחקנית המשנה בזכות השתתפותה בסדרה "דברים מוזרים" ("Stranger Things").

כדי לאזן את המראה הנסיכתי של השחקנית, צורפו לשמלה נעלי עקב אדומות מעוטרות בקריסטלים מבית קלוין קליין ולק שחור דרמטי.

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

השחקנית הותיקה סופיה ורגרה, שבחרה ללבוש שמלה לבנה דרמטית מבית מארק זונינו, לא הפסיקה לתעד את טקס פרסי האמי בפרופיל האינסטגרם שלה, והעלתה לא פחות מ-18 תמונות ל-13.1 מיליון העוקבים שלה.

גזרת שמלת בת הים חובקת הירכיים היא אחת מהגזרות האהובות על השחקנית ממוצא אמריקאי-קולומביאני שאוהבת להדגיש את גזרתה בכל הזדמנות שרק ניתנת לה.

כסף גדול

רק בשבוע שעבר ראינו את השמלה הכסופה תפוחת הכתפיים מבית קרולינה הררה צועדת על המסלול בשבוע האופנה בניו יורק, וכבר אנחנו פוגשות אותה שוב מככבת לגופה של השחקנית שרה פולסון בטקס פרסי האמי.

הבחירה הזו לא מאוד מפתיעה שכן השחקנית, המוכרת בזכות השתתפותה רבת השנים בסדרה "סיפור אימה אמריקאי", הייתה רק אחת מבין השחקניות הרבות שבחרו ללבוש שמלה בצבע כסוף לטקס פרסי האמי השנה.

גם השחקנית לברן קוקס בחרה בשמלה כסופה לטקס פרסי האמי, שעוצבה על ידי מעצב העל נעים קאן. השחקנית הלכה עד הסוף עם המראה המטאלי, בשילוב צללית כסופה מודגשת וציפורניים משוכות בלק כסוף כחלק משיתוף הפעולה שעשתה עם מותג הלקים האמריקאי ORLY. הקונוטציה הראשונית שלנו מהלוק הנוצץ היה אשת חלל, ולא בקטע טוב.

השחקנית והקומיקאית, טרייסי אליס רוס, שהייתה מועמדת לפרס השחקנית הטובה בקומדיה על משחקה בסדרה "שחור כזה" (אך הפסידה כצפוי לג'וליה לואי דרייפוס), בחרה בשמלה כסופה ומרובת נוצות מבית שאנל.

על הקולקציה הנפלאה של שאנל כתבנו לכן בהרחבה, כך שאנחנו ממש לא מופתעות שאחת משמלות הקולקציה התגנבה לשטיח האדום של הטקס (למעשה, הופתענו שלא ראינו יותר מהקולקציה המולאה הזו…).

בשם הורד

השחקנית ג'סיקה בייל נראתה כמו אלה יווניה בשמלה בגווני וורוד כסוף של Ralph & Russo Couture.

השחקנית התאימה בחוכמה לשמלת הערב שהייתה בעלת מחשוף עמוק מקדימה ומאחורה, עגילים ארוכים בעלי נוכחות שהאריכו את צווארה הברבורי, בשילוב תסרוקת חצי אסופה בעלת נפח מרשים. ביג לייק.

השחקנית בת ה-17, קירנן שיפקה, הידועה בתור הבת של דון דרייפר מהסדרה "מד מן" הפכה עם השנים לאייקון אופנה בזכות עצמה ונראתה אמש כמו נסיכה צעירה במזגרת טקס פרסי האמי. האחראי לשמלה הנפלאה והמרחפת של שיפקה הוא בית האופנה מיו מיו ונראה כי החיבור בניהם הוא משמיים.

שיפקה צועדת על שטיחים אדומים בהוליווד כבר קרוב לעשור ומקפידה להיראות שיקית ומסוגננת, כיאה לגילה הצעיר, אך השנה היא ללא ספק הצליחה להתעלות על עצמה.

השחקנית הבריטית, ונסה קירבי, המוכרת בזכות השתתפותה בסדרת הטלוויזיה "הכתר" בחרה בשמלה רומנטית ונשית במיוחד מבית האופנה מרצ'סה.

השמלה בעלת הגוון האירוסי החמיא לעורה החיוור של קירבי, שהסתפקה בתכשיטים בודדים מבית התכשיטים היוקרתי על שם פרד לייטון.

את השמלה שלבשה השחקנית הצעירה יארה שהידי לטקס פרסי האמי העונה עיצבו במיוחד עבורה בבית האופנה פראדה.

זהו ממש לא טקס הפרסים הראשון בו צועדת שהידי על השטיח האדום, ויאמר לזכותה שהיא מצליחה כל פעם לשמור על קו אחיד ומציגה טעם אישי אלגנטי מרשים במיוחד, ביחס כמובן לגילה הצעיר.

קלאסיות בשחור

השחקנית וכוכבת הסדרה "החיים עצמם", מנדי מור, הגיעה לטקס פרסי האמי בשמלת סטרפלס בעלת שכבות טול בשחור ולבן, כשעל עיצוב השמלה אחראית המעצבת קרולינה הררה. מור אישרה את השמועות על האירוסין שלה לטיילור גולדסמית', בן הזוג שלה בשנתיים האחרונות, כשענדה על השטיח האדום את טבעת האירוסין הנוכחת שלה. אז ככה נראית מאורסת טרייה?

השחקנית הבריטית, קלייר פוי, הייתה מבין הבודדות על השטיח האדום שבחרה באוברול על פני שמלת ערב ארוכה.

השחקנית שהייתה מועמדת על פרס השחקנית הטובה בסדרת דרמה "הכתר", תיעלה מראה אלגנטי כיאה לנסיכות בנות ימינו באמצעות אוברול שחור בעל אלמנט דמוי חבל כסוף הכרוך סביב החזה ושובל קטן שהשתרך אחריה.

האחראיים למראה המודרני והמוצלח הם לא אחרים מצמד המעצבים פרננדו גרסיה ולאורה קים לבית אוסקר דה לה רנטה.

השחקנית זואי קרביץ, שהשתתפה בסדרה "שקרים קטנים גדולים", לבשה לטקס שמלה מלאת נוצות מבית דיור הוט קוטור.

בעוד שחלקה העליון של השמלה היה שחור לחלוטין, החלק התחתון היה מרובה צבעים, כך שהיא נראתה קצת אחרת מכל כיוון.

כדי שלא להעמיס על המראה המיוחד במילא, בחרה קרביץ בשיער ואיפור טבעיים, לצד שרשרת וטבעות מבית Tiffany & Co.

אז מי לדעתכן מבין כל הכוכבות לבשה את זה טוב יותר בטקס פרסי האמי?