מזחלות שלג ואיילי צפון: הפקת חתונת חורף רומנטית

1, מרץ 2017

מאת nirn

Winter is

Here

שיאים חדשים של קור עוד לפנינו ועונת חתונות החורף ללא ספק בשיאה. לדעתנו זה בדיוק הזמן להתכרבל על הספה וליהנות מהפקת חורף מטריפה ורומנטית בניצוחם של מתחם האירועים לוקא בשיתוף החברה החדשה והמבטיחה 'Details', המעצב המוכשר ליאור זמל וקוסמת תעשיית המיתוג שירן אטד, כשבין גיבושי קונספט ועיצובי הזמנות לחתונה הציגה את הפרשנות שלה לחתונת חורף עכשווית.

תחת הקונספט הנבחר: 'Ice Blue Wedding' יצאה הנבחרת המשובחת לסט צילומים בהשראת חורף קסום, מזחלות שלג ואיילי צפון וניסתה ללכוד את מהות היופי של החורף בשילוב הצבעוניות הנכונה לעונה ושימוש בטקסטורות ובחומרים המדויקים שתואמים לשפה העיצובית.

על רקע התאורה הטבעית הופקדה מלאכת הצילום בידי הצלם המוכשר שי אוחיון שהצליח להעביר את ההשראה החורפית בתמונות, לצד הקינוחים המגרים של הקונדיטור ראובן שושן מצוות המטבח הפתוח של מתחם האירועים לוקא התעורר אצלינו החשק לרצות להתחתן בעונה הקרה. אז בין אם אתן מתכננות להתחתן בחורף הקרוב, לחגוג מסיבת רווקות או סתם לציין יום הולדת, קבלו את מנת ההשראה לה אתן זקוקות על מנת שהאירוע שלכן ישדר שיק חורפי, סטייל כובש ואווירה שמחממת את הלב.

לחורף, ספציפית בארץ, יש המון יתרונות. שקרנית מי שתגיד שתמונות הן לא חלק משמעותי באירוע שלכן, בייחוד אם תשאלו צלמים מקצועיים מהתחום, התשובה תהיה אחידה: בחורף התמונות פשוט יוצאות טוב יותר, האור מסונן ומחמיא בצורה בלתי רגילה וכל מה שנשאר לכן זה לחייך. ומה לגבי העיצוב והמיתוג? את זה תשאירו למעצבים המובילים שירן אטד וליאור זמל שמסבירים כי יש סיבה לכך שצבעים מסוימים עובדים בצורה עונתית וכנראה לעולם לא יתפוגגו מענף החתונות כי הם פשוט עובדים טוב יחד.

כחול קרח, לבן שלג וכסופים על כל גווניהם משתלבים בצורה כל כך מושלמת, במיוחד בחודשי החורף הקרים. כמובן שלא מדובר רק בשמלות של השושבינות, או בעיטורי ההזמנה, את הצבעים ניתן לשלב בסידורי השולחן, בקישוטי האולם ואפילו בתפריטים ובמספור השולחנות. זה היום שלכן והכל בידיים שלכן, תהיו יצירתיות ותהפכו חלום למציאות.

צילום: שי אוחיון
צילום: שי אוחיון
צילום: שי אוחיון
צילום: שי אוחיון
צילום: שי אוחיון

הבחירה של אטד להתמקד בפלטת הצבעים הנוכחית הגיעה מהרצון העז שלה, כמו של כולנו להעביר את המסר של קור אמיתי מהו ולייצר אווירה בסגנון 'שלג יורד מחוץ לחלון ביתנו'. כדי ליצור את האשליה החורפית גם בתוך מתחם האירועים המרשים לוקא, ניתן להשתמש בפרווה, בדים כבדים לבנים וכמובן אי אפשר בלי פרחי העונה – טוליפים, חרציות, שעווה, סקביוזה, טווידה, נוריות, דולפיניו וורוניקה.

מומלץ מאוד לשלב בעיצוב חתונות חורף פרחים, אפקט הטבעיות והצבעוניות האותנטית של הפרחים ישתלבו מעולה לצד צבעים כסופים או זהובים, כך שהניגוד בין העדין למנצנץ עושה את כל ההבדל. עוד שילוב מעולה שיכול לשמש אתכן הוא מיתוג על ניירות חמים עם נגיעה של צבעים קרים, כך בעצם מייצרים את האיזון הנכון לאירוע "קר" ורומנטי.

צילום: שי אוחיון

ערב כחול (מארבל) עמוק

אז אם אתן רוצות להיות מקוריות ולשים את הדגש על מה שטרנדי ולוהט מומלץ להשתמש בטקסטורת המרבל על גווניו הכחולים, בשילוב עם נגיעות זהובות, כסופות ואפורות המעניקות עומק וחיבור לסיפור כולו ומשדרגות את הלוק הכולל. נסו ללכוד את תשומת הלב של האורחים ולתת להם את המשהו הנוסף כדי להפוך את האירוע שלכן לייחודי ואחר.

אין מה לחשוש מדברים חדשים, להפך, הטרנדים העיצוביים מעודדים שילובים הזויים ולפעמים אם תנסו זה פשוט יצליח לכן. טיפ חשוב לעונת החורף הקרובה משירן אטד הוא פשוט להעז, "תנסו להבין בדיוק מה מייחד אתכן, מה בא לכן ואיך אתן מדמיינות שזה יראה בחתונה שלכן. כמו שד"ר סוס אמר 'אם יוצאים, מגיעים למקומות נפלאים' וכמה שהוא צדק", מסכמת אטד.

צילום: שי אוחיון
צילום: שי אוחיון
צילום: שי אוחיון
צילום: שי אוחיון