10 רעיונות למסיבת רווקות איכותית שיזכרו לנצח

25, אוקטובר 2018

מאת נעם קסל

בזמן שהזמנות לחתונות נשלפות לעברכן מימין ומשמאל, חלק מהן גם שייכות לחברות הכי טובות ומי אם לא אתן שתארגנו להן את מסיבת הרווקות המושלמת?

הבעיה היא שכל האינסטגרם מוצף בבנות עם בגדי ים לבנים, משתזפות על ברבורים ורודים בבריכה ובנינו – די, כמה אפשר?

בקיצור, אם גם לכן נמאס מהקונספט המאוס של חדי קרן וברבורים – הנה 10 רעיונות בסגנונות שונים שיוכלו לרענן ולהפוך את מסיבת הרווקות הבאה למשהו פחות שגרתי, עם קונספט חזק שייזכר לנצח, מוכנות? אנחנו כן:

A post shared by The Knot (@theknot) on

בלאש

טוב, זו תהיה מסיבת הרווקות הכי נשית שתהיו בה ואל חשש, גם הציניקניות ביותר ימצאו את עצמן מתרגשות ממש כמו ילדות קטנות. הקונספט – בלאש, סומק, רוז' וכל היוצא בזה.

הצטיידו מראש בחלוקים ורודים מסאטן לכל המשתתפות, הכלה תקבל גם סרט סאטן שיסגיר את העובדה, כאילו אף אחת לא יודעת, שהיא זאת שמתחתנת. כפכפי פרווה ורודים ישלימו את הלוק יחד עם כיסוי עיניים.

את המיקום בו תיערך המסיבה, בין אם מדובר בלופט למסיבת רווקות או כל מתחם מושקע אחר, תוכלו לקשט בוואשי טייפ ורודים ונשיים, תשתו הרבה יין מבעבע בכוסות שמפניה ארוכות או קוקטיילים ורודים ותאכלו תותים טבולים בשוקולד, לא לפני שתתאפרו בדיוק איך שהייתן מתאפרות כשהייתן קטנות וגנבתן לאמא את האיפור – המון סומק ושפתון אדום מוגזם כמובן. אה, אולי זה היינו רק אנחנו?

A post shared by moetusa (@moetusa) on

A post shared by Leonie Hanne (@ohhcouture) on

ילדות הפרחים

הנה קונספט שמחזיר אותנו חזרה לילדות. כלומר, לילדות של ההורים שלנו – מסיבת רווקות סטייל שנות השישים – הוציאו מהארון את שרשראות הפרחים, בגדי הים הסרוגים, כובעי הקש, שמלות מתחרת קרושה וכמובן משקפי השמש המוגזמים.

נסו לשחזר את פסטיבל וודסטוק גרסת הרווקות, לא לשכוח לדאוג למוזיקה מרימה, צבעוניות משוגעת והרבה אלכוהול. גם לחלק פלאסקים בין הבנות ולשתות ממש כאילו תקופת היובש החלה – יכול להיות חלק עיקרי מהקונספט, סמכו עלינו שבדיוק שם הקסם יחל לקרות.

A post shared by Leonie Hanne (@ohhcouture) on

A post shared by Leonie Hanne (@ohhcouture) on

A post shared by Leonie Hanne (@ohhcouture) on

קמפינג

הוציאו את הג'ינס הקצר והחולצה המכופתרת המשובצת מהארון, הביאו אוהלי טיפי שהפכו כבר מזמן לפריט אופנתי שהוא על גבול ההכרחי, הוסיפו לתפריט תפוחי אדמה עטופים בנייר כסף, יין אדום ומרשמלו והיערכו מראש לכמה קרשים לטובת מדורה.

אם בא לכן, הכריחו את החברה המוכשרת לסחוב איתה את הגיטרה ואם לא, גם הפלייליסט הנכון יכול להתאים.

כמתנת פרידה קטנה למשתתפות ניתן לחרוט על מחזיק מפתחות מעץ את השמות של כולן והנה לכן ערב קמפינג מושלם וקסום לחגוג את סיום תקופת הרווקות לחברה הטובה ביותר.

A post shared by LAUREN BULLEN (@gypsea_lust) on

A post shared by LAUREN BULLEN (@gypsea_lust) on

A post shared by Tara Milk Tea (@taramilktea) on

A post shared by Tara Milk Tea (@taramilktea) on

הקלאסית

אין אחת שלא אוהבת את השילוב הנצחי בין שחור ללבן. אולי החיים לא באמת כאלה אבל במסיבת הרווקות שאנחנו מארגנות אנחנו יכולות לעשות מה שאנחנו רוצות.

ראשית, אפשר להדפיס הזמנות לכלה ולשאר המוזמנות בשחור ולבן, כדי שיבינו בדיוק לאן הסיפור הזה הולך.

לבשו בגדי ים לבנים, שחורים, או לבנים עם הדפס שחור וההיפך, הביאו את אותו ברבור מתנפח לבן, שהפעם ישלים את האווירה בצורה מופתית, סדרו פנינים בתוך אגרטלים שקופים מעוצבים, לצד סחלבים או ורדים לבנים, וכמובן עוגת שוקולד עם קצפת שתתאים בדיוק למאורע המרגש. מנחשות באיזה פילטר תצלמו את התמונות?

A post shared by ModParty (@modparty) on

A post shared by ModParty (@modparty) on

A post shared by ModParty (@modparty) on

מה שיותר עמוק יותר…טורקיז

הטרנד הזה כובש את ארצות הברית ואי אפשר לספור את כמות השושבינות שנאלצו להתלבש השנה בשמלות דומות בגוון כחלחל חזק.

הגוון הזה נקרא 'טיפאני בלו' – Tiffany Blue, על שם הצבע בו ממותגת חברת התכשיטים המפורסמת Tiffany & Co ואם זה עובד כל כך חזק בארצות הברית, מי אנחנו שנתנגד?

החל מהכלים החד פעמיים, משקאות בצבע טורקיז, ראנרים תואמים על מפת השולחן וסרטים שקשורים לכסאות. פזרו בחלל בלונים בצבעים לבן וטורקיז, ועוגה גדולה תואמת מבצק סוכר תהפוך את כולכן לשמחות הרבה יותר.

לא חסרים נרות בגווני טיפאני בלו וזה גם אגב הזמן למרוח לק בדיוק בצבע הזה. בכל זאת, חברות אמת מורחות את אותו צבע הלק.

A post shared by @tiffanyblue_s on

A post shared by Leonie Hanne (@ohhcouture) on

כל הנוצץ – זהב

נצנצים, נצנצים, נצנצים! הם החיים, זה כמובן ידוע ולכן מסיבת רווקות בקונספט כזה כבר הייתה אמורה להשתלט על העולם, אך מאחר וזה עוד לא קרה, התחילו בהזמנות מנצנצות לאירוע, כוסות עם נצנצנים, סרט מסורתי ”Bride to be” מנצנץ ובלונים עם נצנצים בפנים.

חוק ברזל למסיבת רווקות מהסוג הזה: אף פעם אין יותר מדי נצנצים! גם בקוקטיילים אפשר לשלב את האלמנט הזה ואם תרצו להעניק מתנת גיב אווי לאורחות, תוכלו לחלק סבון נצנצים שנמס באמבטיה והופך את כולן לזוהרות.

רק קחו בחשבון שלא כל לופט למסיבת רווקות יאשר את כמות הלכלוך הזו. כמו כן, זכרי שכמה שהם מושלמים, יקחו כמה מקלחות כדי להיפטר מהם לגמרי, מצד שני, זה ללא ספק שווה את זה.

A post shared by moetusa (@moetusa) on

A post shared by POLISHÉ (@polishemty) on

גטסבי הגדול

תודו שמאז שראיתן את הסרט, יש לכן פינה חמה (יותר) בלב לסטייל של שנות העשרים. מסיבת הרווקות הזו היא הזדמנות מושלמת לשלוף את כל האאוטפיטים מהארון ולחיות בסרט.

כובעי לבד, סיכות מסוגננות, נוצות, סיגריות מוארכות ושרשראות פנינים. לא לשכוח שמלות פרנזים שיקבעו את הטון במסיבה נוטפת הסטייל שלכן.

אם תתקלו בהתנגדות של קוד הלבוש הפרנזי, אין שום בעיה – מכנסיים מחוייטים, חולצה לבנה מכופתרת ופפיון מוגזם יעשו את העבודה.

גם נעלי העקב והקלאץ' המהממים שקנית בניו יורק, אלו שרק בדיעבד הבנת שהם פחות יוכלו לעבוד פה, יוכלו להשתלב בקונספט בצורה מדהימה. הוסיפו מפיות תחרה, כוסות שחורות, מוזיקה תקופתית ואווירה מיסתורית – ויש לכן את זה.

משמר המפרץ

אם להיות כנות, הקונספט הזה לחלוטין מוכר את עצמו. שימו את שיר הפתיחה של "משמר המפרץ" ודמיינו את זה- חבורת בנות בבגדי ים שלמים אדומים, משרוקית אדומה של מציל, גלגלי הצלה אדומים ותיקי ים עם הדפס של משמר המפרץ.

לחגיגה הזו תוכלו להוסיף עוד כמה אביזרים כיפיים, ביריות לכלה למשל: כדורי ים, משקפי שמש, משקפות ומצופים וכבר החיים נראים הרבה יותר טוב, לא?

עכשיו רק נותר לרוץ על החוף כאילו חייו של אדם אחר תלויים בזה ולדאוג שהרגע הספונטני הזה יצולם וכולן יצאו מרוצות!

A post shared by @kellyrohrbach on

היי היי, רב חובל

לא בטוח שידעתן שקוראים לזה כך, אבל זה תמיד נחמד ללמוד משהו חדש – הכירו את סגנון הנאוטיקל – בקצרה, מדובר בכל מה שקשור לספינות, הפלגות, רב חובל וקרוביו.

במסיבת הרווקות הקרובה שתארגנו, השתמשו באלמנטים מעולם הים, החל מבגדי פסים בצבע כחול לבן, גלגלי הצלה מפוספסים, כובעים של רב חובל וקעקועיים זמניים של עוגן על היד. הקפידו על שמפניה כיאה למעמדכן כסקיפריות מקצועיות ותראו שתהנו יותר מרגע לרגע.

לא מן הנמנע שמסיבה שממותגת כך תערך קרוב לים, אבל היי, תנו לנו להיות רב חובל בכל מקום ונהיה יותר ממאושרות.

טרופיקנה

קונספט מרענן נוסף למסיבת רווקות מיוחדת הוא על טהרת הטרופי. צמחי קקטוס, סוקולנטים וכמובן כמה שיותר צמחייה ירוקה תתאים למאורע.

הדפסים של עצי דקל ואקססוריז נוספים יכניסו אתכן ואת הכלה לאווירה, כמו גם דרינקים המבוססים על אננס וקוקוס, קצת מנגו חתוך ואפילו טפיוקה. שימו ברמקולים את “Mysterious Girl” של פיטר אנדרה והאווירה כבר תגיעה מעצמה.

אלו היו 10 רעיונות למסיבת רווקות איכותית במיוחד. בהצלחה!

A post shared by Meraikan (@meraikan) on

A post shared by ModParty (@modparty) on